וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שר החוץ הסורי: "אנחנו מחכים ללבני"

ואליד אל מועלם אמר בראיון לעיתון אמריקאי, כי סוריה ממתינה לראות האם ממשלת לבני תהיה מוכנה לחדש את השיחות בין שתי המדינות

"אנחנו ממתינים לראות מה תהיה עמדת ממשלתה של גברת לבני. האם הם מוכנים לחדש את השיחות או לא?" כך אמר שר החוץ הסורי ואליד אל מועלם בראיון שהתפרסם היום (שלישי) בעיתון האמריקאי "וול סטריט ג'ורנל".

לדברי אל מועלם, הדבר החשוב הוא רצון פוליטי להגיע להסכם שלום, שמבוסס על העיקרון של שטחים תמורת שלום, כפי שנקבע בוועידת מדריד. הוא העריך, כי אם יושג הסכם שלום בין ישראל לסוריה, יהיה זה חלק מבסכם שלום כולל עם לבנון והפלסטינים

לפי דיווח ה"וול סטריט ג'ורנל", אל מועלם נפגש לקראת סוף השבוע בארה"ב עם שרת החוץ האמריקאית קונדוליזה רייס וכן עם עוזרה לענייני המזרח התיכון, דיוויד וולש. במהלך בפגישות, הראשונות מסוגן זה שנים, הציגה ארה"ב את הסתייגויותיה ממדיניות סוריה ונדון גם מצב השיחות העקיפות בין דמשק לירושלים.

אל מועלם, שביקר בניו יורק, לרגל התכנסות עצרת האו"ם, גם נשאל בראיון על השפעת הסכם שלום בין סוריה לישראל, אם וכאשר יושג, על יחסי דמשק עם טהרן. לדבריו, "איננו צריכים לרתום את העגלה לפני הסוסים... לשלום תהינה השלכות אסטרטגיות על כל המזרח התיכון, ובין אם אנחנו מקבלים זאת ובין אם לאו, אירן היא שחקן מרכזי באזור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully