וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפלסטינים מתכננים אינתיפאדה שלישית"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

30.4.2008 / 10:28

"אל-קודס אל-ערבי": אם ייכשל המו"מ הישראלי-פלסטיני צפויה הרשות לתמוך בפעולות מחאה בדרכי שלום, בשיתוף פעילי שלום ישראלים וזרים

הפלסטינים מתכוננים לאינתיפאדה שלישית אם ייכשל המשא ומתן הישראלי-פלסטיני. כך מסרו גורמים פלסטינים רשמיים לעיתון "אל-קודס אל-ערבי" היוצא לאור בלונדון. העיתון מדווח מפי מקורות פלסטינים בכירים כי "אם ייכשלו המגעים בין הפלסטינים לישראלים, ההנהגה הפלסטינית תתמוך בפעולות מחאה בדרכי שלום נגד הכיבוש הישראלי, בהשתתפות פעילי שלום ישראלים וזרים".

המקורות מסרו כי האינתיפאדה השלישית תתנהל בדרכי שלום והיא תפרוץ אם המגעים ייכשלו ואם הממשל האמריקאי יימנע מללחוץ על ישראל לגבש הסכם שלום עם הפלסטינים ולסיים את הכיבוש. "ארגון פתח, ארגוני שמאל החברים באש"ף, פעילי שלום ישראלים ופעילי שמאל זרים צפויים להשתתף באינתיפאדה".

לפי הדיווח, גורמים פלסטינים פועלים לגיוס פעילי שלום מכל העולם על מנת שיצטרפו לפעילות המחאה. גורמים רשמיים פלסטינים, ערבים ובינלאומיים, צפויים לממן כרטיסי טיסה ולינה לאותם פעילים. הגורמים העומדים מאחורי היוזמה תארו את האינתיפאדה הצפויה ככזו שתהיה דומה במתכונתה למאבק העממי בכפר בילעין שהביאה להישגים. "הפלסטינים התנסו באינתיפאדה חמושה אולם היא לא הביאה להישגים", הוסיפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully