וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטו אופ: סוגרים שבוע בתמונות

שי אילן

22.12.2007 / 12:47

בעת שמסע הבחירות בארצות הברית מתחמם, הבית הלבן כמעט ונשרף. וגם: האחות ההריונית של בריטני והחברה המדהימה של סרקוזי

מדשדשת -

כל הקלפים נטרפו בשבועות האחרונים במרוץ על המועמדות הדמוקרטית והרפובליקנית. הילרי קלינטון צמצמה את היתרון שלה על ברק אובמה בסקרים הארציים. בחלק מהמדינות, כמו באייווה, היא חדלה להוביל בכלל. בקרב הרפובליקנים אין מועמד מוביל וכל זאת שבועיים בלבד לפני הפריימריז הראשונים, שיתקיימו ב-3 בינואר. (כתב: שי אילן צילומים: רויטרס)

הנשיא הבא -

ולדימיר פוטין הציג את דימיטרי מדוודב לא מזמן כמועמדו לנשיאות. השבוע נבחר האחרון ברוב גדול על ידי מפלגתו של פוטין בכינוס שערכה. מדוודב יהיה כנראה גם הבוס הבא של פוטין, שהבטיח לכהן כראש הממשלה תחתיו, אם ייבחר. מי שלא יוכל לרוץ לבחירות הוא גרי קספרוב מהאופוזיציה, שלא הצליח לשכור אולם כדי לערוך כינוס בחירות, כפי שדורש החוק.

מיונדאי לנשיאות -

לי מיונג באק, לשעבר בכיר בקבוצת "יונדאי" וראש עיריית סיאול נבחר לנשיאות קוריאה הדרומית ברוב ניכר. לי הוא מועמד המפלגה השמרנית, ומינויו שם קץ לעשר שנים של שלטון ליברלי. הנשיא החדש הבטיח להחזיר לקוריאה הדרומית את התנופה הכלכלית וגם לנקוט קו נוקשה נגד קוריאה הצפונית. זמן קצר לפני הבחירות פורסם שלי חשוד בשחיתות והוא צפוי להחקר על ידי המשטרה, עובדה שלא עירערה את תמיכת הציבור בו.

כמעט ונפגע -

דליקה פרצה בבניין "אייזנהאואר" ההיסטורי, מבנה סמוך לבית הלבן המאוכלס במשרדים, ביניהם של שירותי הביטחון. כ-1,000 בני אדם העובדים בבניין היו צריכים להתפנות עד ששירותי הכיבוי השתלטו על הדליקה. הנשיא ג'ורג' בוש וסגנו דיק צ'ייני שהו בבית הלבן בעת האירוע. נזק רב נגרם לאולם הטקסים בקומה השנייה של הבניין. הכבאים מנעו את התפשטות האש והצליחו לכבותה בתוך זמן קצר יחסית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הקשיש פורש? -

מנהיג קובה פידל קסטרו לא נראה בציבור זה יותר משנה, וכעת הוא חושב לוותר על השלטון. פידל לא התאושש מניתוח שעבר במעיו, והשליט בפועל הוא אחיו, ראול, למרות שפידל עדיין מפרסם את השקפותיו ממיטת חוליו, ומפרסם את הגיגיו בעיתון המפלגה. קסטרו שלח מכתב שנקרא בטלוויזיה, בו הוא רומז שהוא עתיד לוותר על השלטון בקרוב.

האור כבה -

השבוע פורסם שאמסטרדם סוף סוף מצטרפת לציוויליזציה וסוגרת את רובע החלונות האדומים. הצעד נועד כדי להילחם בסחר בנשים ובפשיעת מין ברובע. בעקבות כשלון החוק שמתיק עיסוק בזנות, יוקמו במקום תיאטראות וחנויות. החוק המדובר לא הצליח לעצור את הברחת הנשים והעסקתן בכוח.

קרלה סרקוזי? -

נשיא צרפת ניקולא סרקוזי נצפה השבוע עם דוגמנית העל לשעבר והזמרת קרלה ברוני. אחרי שהתגרש מדוגמנית עבר אחת המתין סרקוזי חודשיים עד שהתחבר להיפהפיה. ברוני עצמה ניהלה מערכות יחסים עם כמה גברים עתירי כוח ופרסום, כמו מיק ג'אגר, דונלד טראמפ ואריק קלפטון. סרקוזי עצמו לא הגיב לפרסומים, אבל גורמים יודעי דבר מלחשים על נישואין בדרך.

בשם האחות -

ג'יימי לין ספירס, האחות של, משתוקקת כנראה להתחקות אחרי מעללי בריטני. בגיל 16 היא התעברה ככל הנראה מקייסי אלדריג', נער כנסייה לשעבר שמידותיו הושחתו. ג'יימי לין לא מתכוונת לבצע הפלה, ומשפחתה ומעסיקיה, ערוץ ניקולודיאון, תומכים בה ואמרו שיכבדו את החלטתה.

ברבורים אנושיים -

להקת מחול ספרדית מעלה את "אגם הברבורים" בסביליה שבספרד. הבלט מאת פיוטר צ'ייקובסקי הרוסי הוא הפופולרי ביותר בהיסטוריה, אולי פרט לבלט אחר מפרי עתו, "מפצח האגוזים". השבוע מלאו 115 שנה לביצוע הבכורה של "מפצח האגוזים", המזוהה בכל העולם כ"בלט של חג המולד".

בדרך מהקוטב -

אדם המחופש לסנטה קלאוס מחליק על השלג בפינלנד, במזחלת רתומה לאייל. בשבוע הבא יחגוג העולם הנוצרי את חג המולד וילדים ילכו לישון בציפיה למצוא את המתנות שיביא להם סנטה בתוך גרביים. מי שמגדיל לעשות בעניין טיפוח המיתוס הם אנשי NORAD, ברית ההגנה האווירית של אמריקה הצפונית, ה"עוקבים" במכ"ם שלהם אחרי דרכו של סנטה מהקוטב ומדווחים בשידור חי היכן הוא נמצא בכל שלב של מסעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully