וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס לפלסטינים: היכונו לפלישת צה"ל

ניר יהב

1.11.2007 / 14:44

התנועה קוראת לפלגים הפלסטינים להכריז על כוננות לקראת פלישה ישראלית לרצועה ומאיימת בפגיעה באתרים אסטרטגים

ארגון חמאס קרא לכל הפלגים הפלסטינים להכריז על כוננות מלאה ולהקים חדרי מבצעים משותפים כדי להתקיף את כוחות צה"ל וכדי להיערך לפלישה ישראלית אפשרית לרצועת עזה.

בהודעה שפרסמה התנועה נמסר כי "חמאס נמצאת בכוננות שיא לקראת עימות אפשרי מול צה"ל, במקרה שיפלוש לרצועה. היא בטוחה בכוחה ומאמינה בניצחון אללה". בחמאס הבהירו כי הם יעשו שימוש בכל אפשרות מבצעית על מנת לפגוע באתרים אסטרטגיים של ישראל ברקטות ובטילים.

האיומים של חמאס החלו ביום שלישי, באיומיו של מפקד הזרוע הצבאית של חמאס, מוחמד דף. "תוך זמן קצר מתכוונים גדודי עז א-דין אל-קסאם לעבור משלב ההתגוננות למתקפה נגד הכיבוש הישראלי", אמר דף. לדברי בכיר חמאס שפגש אותו, אחמד נימר חמדאן, הבטיח דף כי חמאס יפעל כבר בשבועות הקרובים. חמדאן סיפר שפגש את מוחמד דף לפני זמן קצר וכי האחרון אמר לו כי אם ישראל לא תפסיק את פעולות ההרג, החיסולים והפלישה, גדודי עז א-דין אל-קסאם יכו בעוצמה בלב ישראל.

לא רק חמאס, אלא גם בפתח מאיימים בפגיעה בישראל. גדודי חללי אל-אקצא, הזרוע הצבאית של פתח, הודיעו הבוקר כי הם פתחו במבצע צבאי בשם "סתיו עזה" הכולל ירי של רקטות לעבר היישובים הישראליים. גדודי חללי אל-אקצא מאיימים לירות מאות טילים נוספים לעבר הנגב המערבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully