וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אלמוג כהן עובר לאינגולשטאט

הקשר נפגש עם מנג'ר נירנברג, קיבל אישור למעבר וחתם לשלוש שנים בקבוצה מהבונדסליגה השנייה: "מאושרים שבחר בנו"

אלמוג כהן סיים את דרכו בנירנברג ויעבור לאינגולשטאט מהליגה הגרמנית השנייה, כך סוכם בפגישה בין הקשר הישראלי למנהל הספורטיבי של נירנברג מרטין באדר לאחר שהושג גם סיכום בין המועדונים. אינגולשטאט תשלם דמי העברה נמוכים שייקבעו בהתאם לכמות ההופעות של הקשר עד תום העונה והשחקן עצמו חתם על חוזה לשלוש שנים וכבר הצטרף לאימוני קבוצתו החדשה.

"אחרי שיחה טובה עם הצוות המקצועי היה לי ברור שאני רוצה לשחק כאן", אמר הקשר שילבש את החולצה מספר 36. "אני מקווה לעזור למועדון ואתן הכול על המגרש". המנהל הספורטיבי תומאס לינקה הוסיף: "אנחנו מאושרים שאלמוג בחר בנו ומשוכנעים שהוא יעזור לקבוצה עם האיכויות שלו וסגנון המשחק האגרסיבי".

כהן התאמן בשבועות האחרונים עם קבוצות המילואים של נירנברג בשל החלטה של המאמן מיכאל וייזינגר ולאחר שהשחקן ביקש להגיע באיחור לאימוני הקבוצה. בכל מקרה, השחקן לא היה בתוכניות של הקבוצה הגרמנית ובמשך כל הקיץ ניהל מגעים עם מספר קבוצות שהתעניינו בשירותיו, ביניהן ראפיד וינה, FSV פרנקפורט ובוכום.

קשר נירנברג אלמוג כהן. Marc Eich, GettyImages
שוב בגרמניה. כהן/GettyImages, Marc Eich

כהן, 25, גדל בבאר שבע והחל את דרכו בקבוצת הנערים של בית"ר טוברוק. במהל 2006/7 הוא עבר לקבוצת הנוער של מכבי נתניה ובהמשך התקדם אל קבוצת הבוגרים. בסוף 2009/10 כהן עבר לנירנברג שבה שיחק במשך שנתיים וחצי ורשם 58 הופעות בבונדסליגה. בינואר הושאל כהן להפועל תל אביב, במדיה הופיע 12 פעמים וכבש שער אחד. במדי הנבחרת יש לכהן 13 הופעות.

אינגולשטאט הבווארית הוקמה רק ב-2004 והתקדמה במהרה עד הבונדסליגה השנייה. היא סיימה אשתקד במקום ה-13 בליגה ואת העונה הנוכחית פתחה עם שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה. המאמן הוא מרקו קורץ, שהדריך בעבר את גילי ורמוט ואיתי שכטר בקייזרסלאוטרן. במהלך משחקי ההכנה שיחקה הקבוצה נגד מכבי תל אביב וסיימה ב-0:0.

  • עוד באותו נושא:
  • אלמוג כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully