וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולם אוסישקין נהרס

שגיא ניר ושרון נובק

25.7.2007 / 10:19

עשרות אוהדי הפועל ת”א דמעו לאחר שמאבקם הארוך כשל: ”אנחנו מרגישים כמו בהלוויה”. חולדאי: "גם אני עצוב". צלם עיתונות הוכה

עיריית תל אביב החלה הבוקר (רביעי) בהריסת אולם הכדורסל המיתולגי של קבוצת הפועל תל אביב ברחוב אוסישקין בעיר. ב-4:30 בבוקר התייצבו כלים כבדים של העירייה במקום, והחלו בעבודות ההרס. בשעה זו כל החלק הצפוני של האולם כבר הרוס לחלוטין.

המאבק נגמר. סופית

האולם נהרס חרף מאבקם הארוך והעיקש של האוהדים נגד החלטת העירייה להרוס את האולם ונגד ראש העירייה רון חולדאי. בשבועות האחרונים הסלימה המחאה האישית נגד חולדאי: קברי הוריו בקיבוץ חולדה חוללו, בעירייה התקבלו איומים על חייו, ברחוב רוקח נמצא מטען דמה שהופנה נגד ראש העירייה ורוססו צלבי קרס סמוך לאולם.

כבר ביום ראשון גידרה המשטרה את כל המתחם מטעמי ביטחון, וכוח משטרתי גדול הוצב במקום. על הגשר שמצפון לאולם התייצבו עשרות בודדות של אוהדי הפועל ת"א, שמביטים בנעשה. צלם עיתונות, שצילם כמה אוהדים הוכה על ידם, אך לא התפתחה תגרה.

יזהר, אוהד הפועל ת"א ומפעילי המאבק, אמר הבוקר לוואלה! כי האוהדים עומדים עצובים דומעים, ומסתכלים על ההרס כמו בהלוויה. "אין כבר מה להתנגד, הכל נגמר", הסביר, "זה עצוב מאוד. עצוב לספורט, עצוב לדמוקרטיה, עצוב לתל אביב. חבל". על אף העצב, אחד מצלמי העיתונות במקום הוכה על ידי האוהדים.

יזהר ניסה לשאוב תקווה מהמשך המאבק. "אני רק מאחל לנו שלא נפסיק במאבק עד שיבנה לנו אולם חדש, ומקווה שלא נרפה מראש העירייה, ונדאג שלא יבחר לקדנציה נוספת".

היום בשעה 20:00 צפויים אוהדי הפועל תל אביב להתכנס מחוץ להריסות האולם ברחוב אוסישקין לציין "פרידה מהאולם".

חולדאי: "גם אני עצוב"

"במקום הזה לא ראוי שיהיה אולם ספורט", אמר היום ראש העירייה רון חולדאי, "תהיה שם גינה, כחלק מפארק הירקון. זו החלטה שהתקבלה על ידי ועדות הבינוי של העירייה".

"אם מסתכלים על מה שקרה בת"א, אנחנו רואים שהעיר מתפתחת יפה", אמר חולדאי, "לא סתם עסקי הנדל"ן עלו בה, כי אנשים ראו שזו עיר שנעים לחיות בה. מתוקף תפקידי אני צריך לקבל החלטות קשות למען המטרה הזו, ולפעמים זה דורך על יבלות של אנשים אחרים".

"יש לקבוצה אולם חלופי במתחם הספורט בהדר יוסף, ושם זה אזור שמיועד לאולם כדורסל, לא לב העיר", הוסיף חולדאי, "גם אני עצוב. החלום שלי זה לראות את הפועל ת"א מנצחת בדרבי מול היכל נוקיה מלא".

(פרסום ראשון: 7:46. עדכון אחרון: 10:19)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully