וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חופשה משפחתית בחג? עדיף לכם לטוס לחו"ל

27.3.2017 / 13:06

רוצים לנצל את החג המתקרב ולקחת את המשפחה לנופש? אם חשבתם על אילת, אולי כדאי לכם לכוון דווקא לנופש בחו"ל. מבדיקת המחירים עולה כי עלות חופשה בכרתים עשויה לחסוך לכם אלפי שקלים

עריכת וידאו: ניר חן.

מחירי הנופש בארץ מרקיעים שחקים בתקופת החגים וגם השנה, אם עדיין לא התארגנתם לקראת חופשת פסח, תתכוננו לשלם יותר. בדקנו כמה תעלה חופשה באילתבחול המועד פסח למשפחה בת 5 נפשות – זוג הורים עם שלושה ילדים. ברוב מלונות היוקרה באילת האפשרויות העומדות בפני משפחה עם ילדים הן הזמנת סוויטה או שני חדרים נפרדים - לא קיימת בהם הגדרה של "חדר משפחה". עובדה זו מייקרת את החופשה בצורה משמעותית.

על פי המחירים המוצעים כיום, לינה במלון 5 כוכבים מלכת שבא על בסיס חצי פנסיון יעלה למשפחה 22,579 שקל. המחיר כולל שני חדרים – חדר לזוג הורים וחדר לילדים. על זאת יש להוסיף את מחיר הטיסה. מחיר ממוצע לטיסה מנתב"ג לאילת הוא 366 שקל לאדם לכיוון אחד, כלומר 3,660 שקל הלוך וחזור למשפחה. מה שמקפיץ את המחיר ל-26,239 שקל.

לינה במלון יו קורל ביץ' קלאב על בסיס הכל כלול תעלה 20,140 שקל לא כולל טיסה או במחיר של 17,460 שקל . מלון דן פנורמה (4 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון יעלה 18,173 לא כולל טיסה. לינה במלון לגונה (5 כוכבים) על בסיס הכל כלול תעלה לכם 15,435 שקל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במלון יו קורל ביץ' קלאב יש גם חבילה ב-17,460 שקל


כשבדקנו את מחירי החופשה באותה התקופה ביוון, גילינו שהמחירים זולים לעיתים עד פי שניים. כך למשל, חופשה למשפחה בת 5 נפשות במלון "סטאר ביץ'" (4 כוכבים) בכרתים על בסיס הכל כלול תעלה 11,500 שקלים כולל טיסות. זו אומנם לא העונה האידיאלית לחופשה ביוון, אבל זו בהחלט אופציה טובה לברוח מההמולה ולשנות אווירה בהתראה קצרה ובמחיר שפוי.

מי שמעוניין בכל זאת להישאר בארץ ולשלם פחות, יצטרך לחפש מלונות שיש בהם חדרים המיועדים למשפחה. לרוב מלונות 3-4 כוכבים. לינה במלון נובה לייק (3 כוכבים) על בסיס חצי פנסיון בחדר משפחתי תעלה 8,087 שקל בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully