וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות בבית החולים בכפר סבא אובחנה כחולה בשחפת

23.9.2014 / 18:52

האחות, המועסקת בבית החולים מאיר, הועברה לבידוד במתקן המיועד לחולים במחלה. לא נשקפת סכנה לחייה. משרד הבריאות הורה לזמן כ-40 מטופלים שעמם באה במגע על מנת לבדוק אם נדבקו

אילוסטרציה. ShutterStock
האחות הועברה לבידוד/ShutterStock

אחות בבית החולים מאיר בכפר סבא אובחנה אתמול (שני) כחולת שחפת והועברה לבידוד במתקן המיועד לחולי שחפת. שם, היא מקבלת טיפול אנטיביוטי ובשעה זו מצבה טוב ולא נשקפת סכנה לחייה. בית החולים יידע בעניין את משרד הבריאות, שהורה לזמן כ-40 מטופלים אשר האחות באה במגע עמם על מנת לבדוק אם נדבקו במחלה.

עוד בוואלה! חדשות:
תיעוד: לוחמי הימ"מ מחסלים את רוצחי הנערים
אח"י תנין עגנה בחיפה; נתניהו: "מסר חד לאויבינו"
צפו: כך השמידה ארה"ב את יעדי דאעש ממרחק 1,000 ק"מ

שחפת היא מחלה זיהומית מדבקת העוברת מאדם לאדם באמצעות שיעול של החולה. למרות היותה אחת הסיבות הנפוצות למוות ברחבי העולם, בייחוד במדינות עולם שלישי, כיום היא מוגדרת מחלה שאינה קטלנית משום שקיים טיפול רפואי המאפשר להירפא ממנה.

המקרה האחרון שבו אובחנה שחפת בישראל אירע בחודש מרץ האחרון, אז נתין אריתראי, ששהה בבית המעצר אבו כביר בתל אביב, התגלה כחולה במחלה. לאחר אבחון המחלה, הועבר הנתין לבית החולים שמואל הרופא שבבאר יעקב. גם אז היה חשש שהחולה הדביק אזרחים במחלה ובמשטרה איתרו שוטרים, סוהרים ועצורים אחרים, שבאו במגע עם העציר החולה, על מנת לשלול את הדבקתם.

לפניות לכתבת: mor.shimony@walla.com

  • עוד באותו נושא:
  • שחפת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully