וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 19 נהרג לאחר שחברו נהג תחת השפעת אלכוהול

קובי מנדל

4.10.2011 / 7:00

הנער ישב במושב האחורי של הרכב ונהרג לאחר שחברו התנגש ברמזור בצומת עין המפרץ בגליל המערבי. הנהג ונוסע נוסף שהיה ברכב נפצעו באורח קל. ההערכה: הנהג היה שיכור ונהג במהירות מופרזת

נער בן 19 מנהריה נהרג הלילה (שלישי) בתאונת דרכים בצומת עין המפרץ שבגליל המערבי, לאחר שחברו, שנהג תחת השפעת אלכוהול, איבד שליטה על רכבו והתנגש ברמזור. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום קבע את מותו של הצעיר, ששמו אלכסנדר גולד.

רב פקד אשר מלכה, קצין פיקוח במחוז חוף, סיפר לוואלה! חדשות כי הנער שנהרג ישב במושב האחורי של הרכב. לדבריו, הנהג ונער נוסף שישב לידו, נפצעו באורח קל בלבד. בבדיקה שנערכה לנהג, תושב נהריה בן 20, התגלה אחוז גבוה של אלכוהול בדמו. ההערכה היא שהנהג, המוגדר כנהג חדש, נהג ברכב במהירות מופרזת.

אתמול נהרגו חוסיין סבחייה, בן 10 וסבתו אמנה סבחייה, בת 54, בתאונת דרכים שאירעה בכניסה לכפר קיש בגליל התחתון, לאחר שרכבם התנגש בעץ. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לשניים, תושבי אחד הכפרים בגלבוע, טיפול רפואי וביצע בהם פעולות החייאה, שבסופם נאלץ רופא לקבוע את מותם. אמו של הילד ההרוג שנהגה ברכב, נפצעה באורח קל כתוצאה מהתאונה ופונתה לבית החולים "העמק" בעפולה.

עוד בנושא:
ילד בן 10 וסבתו נהרגו בתאונת דרכים בצפון הארץ
”דורסי זיתוני מוכנים להיחקר בתנאי שלא יוסגרו”

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully