וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה בת 35 מפרדס חנה מתה מזיהום חיידקי

אריאל נוי

23.2.2011 / 14:51

אישה אושפזה בבית החולים הלל יפה בחדרה, לאחר שלקתה בזיהום חיידקי, ככל הנראה גינקולוגי. במהלך אישפוזה הידרדר מצבה והיא מתה מהזיהום

אישה בת 35 מתה היום (רביעי) בבית החולים הלל יפה בחדרה, לאחר שלקתה בזיהום חיידקי, ככל הנראה גינקולוגי. האישה, תושבת פרדס חנה-כרכור, הגיעה לחדר המיון לפני יומיים לאחר שהתעלפה בביתה. היא התלוננה על כאבי בטן חריפים, שלשולים, הקאות, כאבי שרירים וחולשה כללית.

הרופאים ביצעו בה את כל הבדיקות המקובלות והיא אובחנה כסובלת מבעיה גסטרואנטרולוגית. האישה אושפזה באחת המחלקות הפנימיות של בית החולים, שם קיבלה טיפול אנטיביוטי.

אתמול, לאחר שלא נראה שיפור במצבה, ובעקבות גילוי של נוזל בחלל הבטן, הוחלט בהתייעצות של רופאה בכירה במחלקה עם מנהל המחלקה הכירורגית, להעביר את האישה להמשך טיפול כירורגי. האישה הועברה לחדר ניתוח לשם ביצוע ניקוז וניקוי הנוזל, ניתוח שבוצע על ידי כירורג בכיר. במהלך הניתוח הועלה החשד לכך שהמקור הדלקתי הוא, ככל הנראה גינקולוגי.

בתום הניתוח הועברה האישה לטיפול נמרץ בחדר ההתאוששות כשהיא מונשמת ומורדמת. למרות הניתוח ולמרות כל הטיפולים שקיבלה, חלה הידרדרות קשה במצבה והיא הועברה להמשך טיפול ביחידה לטיפול נמרץ כללי.

מבית החולים הלל יפה נמסר, כי "בטיפול עורבו מומחים מתחום הכירורגיה, הטיפול הנמרץ הכללי, הגינקולוגיה והמחלות הזיהומיות. למרות שלאורך כל הערב, הלילה והיום למחרת, נאבק הצוות על חייה, ולמרות המאמצים הכבירים שהושקעו, האישה נפטרה בשעות הבוקר המאוחרות כתוצאה מכשל רב מערכתי שנבע מהזיהום הקשה. הודעה נמסרה למשרד הבריאות. בית החולים משתתף בצערה של המשפחה".

  • עוד באותו נושא:
  • זיהום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully