וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מיליארד בני אדם ימותו מעישון במאה ה-21"

31.5.2008 / 19:06

ארגון הבריאות העולמי קורא לממשלות לאסור את הפרסום על מוצרי טבק. "95% מתושבי כדה"א חשופים לשכנוע של חברות הטבק"

ארגון הבריאות העולמי קורא לממשלות ברחבי העולם לאסור את הפרסום על מוצרי טבק. מטרת הקריאה, שיצאה ביום הבינלאומי למאבק בעישון, היא למנוע מבני נוער להתמכר לעישון סיגריות.

ארגון הבריאות העולמי אמר היום (שבת) כי מחקרים שנערכו מוכיחים כי ככל שבני נוער חשופים לפרסומות לטבק ולסיגריות גובר הסיכוי שהם יתחילו לעשן, ועבור מי שכבר מעשן מבינהם הצפייה בפרסומות מפחיתה את הסיכוי שיפסיק את ההרגל המגונה.

בארגון הבריאות מעריכים כי 5.4 מיליון בני אדם מתים בשנה כתוצאה מהשפעות של עישון, והקצב הולך ומתגבר. אם הקצב הנוכחי יימשך מעריכים בארגון כי "במהלך המאה הקרובה ימותו כתוצאה ממחלות שקשורות לעישון מיליארד בני אדם".

למרות העובדות הללו, רק 5% מתושבי כדור הארץ מוגנים מפני הפרסומות החודרניות הללו. ד"ר דאגלס בטצר, המנהל האחראי על סוגיית העישון בארגון הבריאות הבינלאומי אמר, כי 95% מתושבי כדור הארץ חשופים לפרסומות ולשכנוע של חברות הטבק.

"חברות הטבק ממשיכות להפיץ את המוצר הקטלני שלהם, והפרסום הוא חוד החנית במגפת הטבק". אמר בטצר והוסיף כי "תעשיית הטבק משקיעה עשרות מיליארדי דולרים בשנה דווקא בשיווק ומחקר השוק של בני הנוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully