וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש באוסטרליה: ביטוח לתינוקות שטרם נולדו

נשים הרות יוכלו בקרוב לבטח את ילדיהן בטרם נולדו בגין מומים או מוות בלידה. ארגוני נשים: חברות הביטוח מנצלות את מצוקת האמהות

נשים הרות באוסטרליה יוכלו בקרוב לבטח את ילדיהן שטרם נולדו בגין מומים או מוות בלידה. כך דווח בסוכנות הידיעות הצרפתית.

חברת הביטוח ING תשווק לנשים הרות בגילאי 16 עד 40 פוליסת ביטוח חדשה, לפיה הן יקבלו עד 50,000 דולר עבור תינוק שסובל מתסמונת דאון, פגיעה בחוט השדרה או חיך שסוע. עבור תינוק שמת במהלך הלידה הן צפויות לקבל תשלום של 10,000 דולר. לפי הפוליסה, הן גם יזכו לתשלום בגין סיבוכים במהלך ההריון או הלידה. טרם פורסם גובה דמי הביטוח שתדרוש החברה.

לדברי מארק וילו, דובר חברת ING, הפוליסה החדשה מאפשרת לחברה להתאים את עצמה "לשינויים החברתיים ולהתפתחויות הטכנולוגיות בתחום הרפואה". "הואיל והגיל הממוצע של אם חדשה עלה מאז אמצע שנות ה-80 מ-27 ל-31", הסביר, "הסיכון לסיבוכים במהלך ההריון ולמומים בלידה עלה באופן משמעותי".

עם זאת, פוליסת הביטוח החדשה כבר עוררה ביקורת חריפה מצד ארגוני נשים באוסטרליה. לדברי ד"ר חנה דאלן מאיגוד המיילדות, "הפוליסה גורמת לנשים לחשוב על הדברים הנוראיים ביותר שעלולים לקרות להן, בעוד בפועל מעט מאוד נשים חוות סיבוכים במהלך ההריון והלידה". דאלן הוסיפה, כי חברת איי. אן. ג'י. מנצלת את מצוקתן של נשים הרות ומשווקת פחד וחוסר ודאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully