וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה דורסנית למיאמי וסן אנטוניו

9.5.2005 / 6:42

ההיט הביסו את הוויזארדס 86:105, והספרס הכניעו את סיאטל, בה נפצעו אלן ורדמאנוביץ', 81:103 בדרך ל-0:1 קליל

מיאמי - וושינגטון 86:105 (0:1 להיט בסדרה)

בוושינגטון עבדו 23 שנים בשביל לעבור סיבוב פלייאוף, וקיבלו את מיאמי כצ'ופר. עוד לפני הג'אמפ הראשון של הסידרה היה ברור לכולם שהחבורה של ואן גנדי פייבוריטית, והמשחק הראשון בסידרה הוכיח שהמשימה העומדת בפני האשפים כמעט בלתי אפשרית.

דויין וייד הוביל את מיאמי עם 20 נקודות, ושאק הוסיף 19. הפתיחה של השניים היתה חלודה. "אני חושב שהמנוחה בת מספר ימים הוציאה אותנו מהקצב אליו אנחנו רגילים", אמר וייד בסיום. קיאון דולינג קלע 15 מהספסל והוסיף: "ידענו שהם יתרכזו בשאק ובוייד, ככה שיכולתי לקבל יותר מצבי קליעה". הספסל היה זה שבעצם הכריע את המשחק, עם נוק אאוט של 36 נקודות לעומת 5 בלבד של הספסל של הוויזארדס. "כשהפער בין הספסלים כזה גדול", אמר אדי ג'ורדן, מאמן הוויזארדס, "אין לאף קבוצה סיכוי". גילברט ארינאס הוביל את וושינגטון עם 25, לארי יוז הוסיף 23.

וושינגטון פתחה איום, עם 5 מ-23, אבל סיימה את הרבע הראשון בטווח ראייה, 26:18, בעיקר בגלל החולשה היחסית של שחקני ההיט. ברבע השני המשחק כבר נראה גמור, כשמיאמי העבירה הילוך, רצה ל-0:9 ועלתה ל-22:39. אבל אז הגיעו אנטואן ג'מיסון וגילברט ארינאס, ובסיוע ריצה של 0:11 ירדו להפסקה בפיגור מינימלי - 49:47.

"וושינגטון היא קבוצה שעשתה הרבה קאמבקים השנה, היינו צריכים להיזהר", אמר סטן ואן גנדי, מאמן ההיט. הוויזארדס עוד צימקו ל-51:50, אבל ריצה של 0:7 העלתה את מיאמי ליתרון 50:58, ומכאן לא הביטה אחורה. "יש לנו עוד משחק פה ואחר כך חוזרים הביתה. אני מקווה שננצח שניים מהשלושה הבאים, כדי להשאיר לעצמנו סיכוי לפיניש", אמר ג'ורדן.

סן אנטוניו - סיאטל 81:103 (0:1 לספרס בסדרה)

סיאטל קיבלה מכה אחרי מכה במשחק הזה. כבר כשריי אלן ו-ולאדימיר רדמאנוביץ' יצאו עם עיקומים בקרסול במחצית הראשונה, היה ברור שלא תוצאת המשחק מדאיגה את הסוניקס. בלי השניים זה פשוט לא היה כוחות, אבל, כאמור, סיאטל תמתין בדאגה להשלכות הפציעות. בינתיים, הבשורות הטובות הן שצילומים שנערכו ברגליהם גילו תוצאות שליליות.

סן אנטוניו בעידן טים דאנקן היא 0:5 במשחק הפתיחה בסדרות חצי הגמר של המערב כשהיא מארחת. בפתיחת הערב המגמה שוב נראתה זהה, כשהספרס עלו ליתרון מהיר, 22:35 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני נפצע אלן במהלך עלייה לסל, ואחריו רדמאנוביץ' במהלך ניסיון לשמור על ברנט ברי, שחקן הסוניקס בעונה שעברה. השניים ירדו מהמגרש, כשרדמאנוביץ' נראה יושב על כסא גלגלים. בשלב זה לא ברור אם יוכלו לשחק במשחק הבא.

בהיעדר רדמאנוביץ' ואלן כיוון התנועה היה חד סטרי. סן אנטוניו פתחה פער של 30 נקודות, 28:58, וירדה להפסקה עם יתרון 35:62. המחצית השנייה כבר שוחקה כדי להעביר את הזמן.

טוני פארקר הישווה את שיא הפלייאוף שלו, 29 נקודות, וטים דאנקן קלע 22, קטף תשעה וחילק חמישה אסיסטים. רשארד לואיס הוביל את קלעי סיאטל עם 19 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully