וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאחורי בלאט: טיי לו ממשיך להפסיד ומצהיר על "התכנית הסודית"

התבוסה בסן אנטוניו הייתה ההפסד ה-40 של לו בעונה הסדירה כמאמן הקאבס, שווה לכמות ההפסדים שהיו לישראלי (כאשר נותרו 9 משחקים לעונה). המאמן לא מתרגש ומאמין: "בפלייאוף נשנה הכל"

דייויד בלאט טיירון לו מאמני קליבלנד. AP
40 הפסדים לכל אחד בעונה הסדירה. בלאט ולו/AP

אחרי כמעט שנה וחצי, קליבלנד איבדה הלילה (בין שני לשלישי) את המקום הראשון במזרח וכעת, בוסטון מובילה את האזור ביתרון של חצי משחק. האלופה לא סתם שמטה את הפסגה, אחרי שכבר הובילה בשלב מסוים של העונה בחמישה משחקים וחצי, היא עשתה זאת עם תבוסה מביכה בסן אנטוניו, 103:74.

החל מתחילת חודש מרץ, הקאבלירס עומדים על מאזן חלש של שישה ניצחונות לעומת תשעה הפסדים ולמעשה, הם ניצחו כל החודש רק שתי קבוצות עם מאזן חיובי, אטלנטה (בחוץ) ויוטה. עד לסיום מרץ עוד נותרו לקבוצה מאוהיו צמד משחקים, בחמישי בלילה בשיקגו ולילה לאחר מכן, בבית נגד פילדלפיה.

בגזרה הפרובינציאלית יותר, הרי שההפסד הלילה היה ה-40 של טיירון לו בעונה הסדירה מאז החל לאמן את קליבלנד במקומו של דיוויד בלאט, בדיוק בנקודת האמצע של העונה שעברה. ללו יש בתקופה הזו 74 ניצחונות, בעוד מאזנו של בלאט בעונה וחצי כמאמן הקאבס עמד על 40:83. המשמעות: אם לו לא ינצח את כל המשחקים שנותרו לו עד לסיום העונה הנוכחית, הוא יסיים את השנה וחצי שלו בתפקיד עם מאזן פחות טוב מזה של הישראלי (ואליפות כמובן).

עוד בנושא:

קליבלנד הובסה 103:74 בסן אנטוניו ואיבדה את המקום הראשון במזרח
לו שוקל לא לשתף את הכוכבים עד תום העונה, לברון: "לעזאזל המיקום"

שחקני קליבלנד קאבלירס לברון ג'יימס, צ'נינג פריי, קייל קורבר. AP
אין הגנה. לברון והחברים מתוסכלים/AP

ההגנה של קליבלנד נראית רע מאוד וזו עלולה להיות בעיה, שכן עד היום רק הלייקרס של 2000/01 זכו באליפות כאשר דורגו מחוץ ל-12 הראשונות בנקודות שהרשו פר משחק (הם היו במקום ה-21 בליגה). קליבלנד כרגע במקום ה-22 בקטגוריה הזו, אבל לו, שלקח את האליפות ההיא עם הלייקרס, הודיע שיש לו תכנית סודית לשיפור ההגנה.

"אנחנו לא יכולים לחשוף הכל עכשיו. זה מוקדם מדי. יש מולנו יריבות חזקות ואנחנו לא רוצים שהן יגיעו לסדרה מולנו וידעו לעשות את ההתאמות בקלות. אנחנו פשוט צריכים לשחק את ההגנה הרגילה שלנו טוב יותר נכון לרגע זה ובפלייאוף כבר נראה מה קורה. הריבאונד פוגע בנו כרגע, אבל כשנשנה את הדברים, נראה מה יהיה. זה יראה אחרת. יש לנו את הפתרון, אבל אנחנו לא רוצים להשתמש בו כרגע".

העיתונאי סם אמיקו, שמלווה את הקבוצה, כתב: "קשה להתחיל בניסיון להסביר את המצב הנוכחי של הקאבס. נכון לרגע זה, רוב האנשים שנמצאים סביב הקבוצה חוזרים על מילה אחת - 'תסכול'. היריבות יותר טובות מהקאבס כמעט בכל משחק. הקבוצה נראית עייפה, אולי פצועה ואולי משועממת. הם צל של הקבוצה שזכתה באליפות ורוב המשחקים, הם בכלל לא בתמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully