וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל מאלון: "בכספי יש אש תחרותית וקשיחות שקטה"

מאמן סקרמנטו החמיא לישראלי שהתקבל בברכה והצהיר: "אני קינג, ותמיד אהיה קינג". ג'ייסון תומפסון: "הוא צבר הרבה ביטחון"

עומרי כספי במדי סקרמנטו קינגס. Jed Jacobsohn, GettyImages
"מאושר לחזור". עומרי כספי/GettyImages, Jed Jacobsohn

בגיל 26, עומרי כספי ינסה להחיות העונה את קריירת ה-NBA שלו במקום בו הכול התחיל. חמש שנים אחרי שנבחר במקום ה-23 בדראפט על ידי סקרמנטו, נחת הפורוורד הישראלי שהועבר לפני שלוש שנים לקליבלנד ובילה את העונה שעברה ביוסטון בחזרה בשורות הקינגס, ובראיון שהעניק ל-'סקרמנטו בי' המקומי שפירסם כתבה אודותיו הוא דיבר על החיבור שלו עם הקבוצה מבירת קליפורניה.

"אני קינג, ותמיד אהיה קינג", אמר כספי. "אני אוהב להיות כאן, ואני מאושר לחזור. האווירה השתנתה לגמרי מהתקופה הקודמת שלי בקבוצה, הצוות המקצועי שונה, והמועדון בכלל, אנחנו הרבה יותר מאורגנים מבעבר. עכשיו אנחנו רק צריכים לנצח משחקים, ובשביל זה אנחנו פה". כשנשאל על התקופה בה עורר עניין רב בשל היותו הישראלי הראשון בליגה ומשך תשומת לב בכל מגרש אליו הגיע בשנותיו הראשונות אמר כספי: "הניסיון משחק תפקיד מרכזי בסיטואציה הזו. עכשיו אני שמח להתמקד רק במשחק ולשחק כדורסל, וזה כיף".

לגבי הדברים שלמד בשנה שעברה ביוסטון אמר כספי: "ביוסטון היה לנו את אחד ההרכבים הטובים בליגה כששיחקנו עם ארבעה קלעים מסביב לדווייט הווארד. ואם מסתכלים על דמרכוס קאזינס כשחקן התקפה, הוא מוסר כל כך טוב, והוא יכול להיכנס לאותו תפקיד עם ארבעה שחקנים שמרווחים עבורו את המשחק. ודמרכוס הוא אולי מוסר טוב יותר ושחקן התקפה טוב יותר מדווייט".

איך ישתלב כספי בקינגס? אסף רביץ מנתח

עלייה של 37 מקומות לכספי בדירוג ESPN

מאמן סקרמנטו קינגס מייקל מאלון. AP
"עומרי הוא בחור שיודע לקלוע". מייקל מאלון/AP

מייקל מאלון, המאמן שהדריך אשתקד את הקינגס למאזן של 54:28 וראה את שחקניו קולעים 33.3% מחוץ לקשת, הסביר שהיכולת של כספי לקלוע שלשות בעקביות (35.2% לאורך הקריירה שלו), היא אחת הסיבות המרכזיות לצירופו. "כולם זוכרים שהיינו במקום ה-27 בליגה בקטגוריה הזו בשנה שעברה, ועומרי הוא בחור שיודע לקלוע", אמר מאלון. "בשנים האחרונות הוא תופקד בעיקר כסטרץ' פור, אבל יש בו גם אש תחרותית. הוא בו קשיחות שקטה, הוא בחור מצוין ואני מצפה להכיר אותו טוב יותר ולהשתמש בו באיזורים שונים בהם יוכל להיות הכי אפקטיבי".

ג'ייסון תומפסון, ששיחק לצד כספי בשנתיים הראשונות שלו בסקרמנטו, שמר איתו על קשר ואפילו ביקר בישראל לחתונת אחיו של עומרי, סיפר על המפגש המחודש עם חברו: "תמיד טוב לראות פנים מוכרות. הוא בחור שצבר הרבה ביטחון ממשחק בקבוצות שונות, ועכשיו הוא מתחיל למצוא את הדרך שלו ואת הקצב שלו מחדש. אני שמח בשבילו, וטוב לראות אותו כאן".

כספי ינסה לשחזר את המספרים שרשם בקדנציה הקודמת שלו בקינגס. בשנתו הראשונה בקבוצה הוא רשם 10.3 נקודות למשחק ב-25.1 דקות בממוצע, ובשנתו השנייה 8.6 נקודות ב-24 דקות. בקליבלנד הוא צנח ל-7.1 נקודות ב-20.6 דקות בשנתו הראשונה ול-4 נקודות ב-11.7 דקות בשנייה, וביוסטון אשתקד העמיד ממוצע של 6.9 נקודות ב-18.1 דקות למשחק.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

צפו בכספי מדבר על השינוי שעבר ושולח עקיצה לדווייט הווארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully