וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט: "יש לי קילינג אינסטינקט כמו לקובי וג'ורדן"

דוראנטולה הודף את הביקורות: "כבר לא אכפת לי מה אומרים". גם כרמלו אנתוני מתוסכל: "אני הסופרסטאר הכי פחות מוערך"

קווין דוראנט אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
לא אהב את הביקורות. דוראנט/AP

הספירה לאחור לקראת פתיחת ה-NBA כבר החלה, וגם קווין דוראנט כבר מתמרק וממתין בדריכות ל-28 באוקטובר, אז הכל יתחיל. דוראנטולה, שוויתר על השתתפותו באליפות העולם עם נבחרת ארצות הברית, ספג ביקורות רבות לאחרונה בעקבות החלטתו, אך מתכונן לעונה גדולה לו ולאוקלהומה סיטי, שאולי סוף סוף תענה על הציפיות ותניף את התואר בסיום העונה.

אחרי שבע עונות בליגה ללא אליפות, בארצות הברית יש כבר מי שמפקפק בו ובעיקר בקילינג אינסטינקט שלו. "כל הזמן אנשים אומרים שאין לי את התכונה הזו, אבל זה לא נכון. יש לי קילינג אינסטינקט בדיוק שיש לקובי בריאנט וכמו שהיה למייקל ג'ורדן. לא הייתי שורד כל כך הרבה זמן בליגה בצורה שבה אני משחק אם לא היה לי את זה. אולי עד עכשיו זה לא מוביל לאליפויות, אבל אני מרגיש שאני יציב באספקט הזה".

דוראנט, איך לא, הודף גם את הביקורות על היעדרותו מאליפות העולם. "דווקא שמחתי לספוג את כל המכות הללו מכם התקשורת, כי למדתי מזה להיות חזק ולא לדאוג ממה כולם אומרים. אמרו שלא אכפת לי מהמדינה, שאני רך, אבל לא אכפת לי. האנשים שאומרים את זה פשוט לא מכירים אותי".

עוד סופרסטאר שמקווה לעתיד טוב יותר הוא כרמלו אנתוני, שנשאר בניקס למרות אינספור שמועות על עזיבה. אנתוני התראיין בארצות הברית וסיפר על כך ש"יש לי עניינים לא פתורים בניקס". מלו מודה ש"לא רציתי לעזוב אחרי החוויה הקשה שהייתה לי, אני חייב להשיג תיקון. היו לי הזדמנויות לשחק בקבוצות טובות יותר או ביותר כסף, אבל אני רוצה לעזוב כאן אחרי שאשיג משהו. אוכיח שאני הסופרסטאר הכי פחות מוערך ב-NBA".

כרמלו אנתוני, ניו יורק ניקס. AP
לא מספיק מוערך? אנתוני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully