וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטפן קרי: "בזכות העומק נוכל להשתלט על כל משחק"

הצהרות גדושות בביטחון עצמי בנבחרת ארצות הברית ערב המונדובאסקט. דייויס: "נוכיח לכולם שהם טועים לגבינו"

אנתוני דייויס שחקן נבחרת ארצות הברית מול טיאגו ספליטר שחקן נבחרת ברזיל. AP
צעירים, אבל מנוסים. אנתוני דייויס/AP

אחרי קיץ מסקרן של חוסר ודאות, נבחרת ארצות הברית תפתח הערב (שבת) את דרכה באליפות העולם. הנבחרת של מייק ששבסקי תפגוש את פינלנד (22:30, 5+) במטרה לספק הצהרה לנבחרות שקוראות תיגר על התואר בו זכתה בטורקיה לפני ארבע שנים, ולהוכיח למפקפקים בה שלמרות היעדרותם של כוכבי העל מה-NBA, יש לה מספיק כוח אש כדי לזכות בזהב שני ברציפות וחמישי בסך הכול באליפויות העולם.

בתקשורת האמריקאית חישבו ומצאו שהגיל הממוצע של הנבחרת הנוכחית שלהם עומד על 24.08 בלבד, מה שהופך אותה לנבחרת ארצות הברית הצעירה ביותר מאז ששחקנים מקצוענים החלו לשחק במדיה ב-1992. אלא שהפער לא גדול במיוחד - בטורקיה 2010 ממוצע הגיל של האמריקאים היה 24.58, וביפן 2006 24.58.

אליפות העולם נפתחת: ארה"ב-פינלנד (22:30, 5+), ספרד-איראן (23:00, 5)

ההימורים לקראת המונדובאסקט, ומיהו הלא-אמריקאי הכי איכותי באליפות?

בפני מונדובאסקט פחות נוצץ מהרגיל: רשימת הכוכבים שלא הגיעו לספרד

סטפן קרי שחקן נבחרת ארצות הברית. AP
ביטחון או שחצנות. סטפן קרי/AP

ג'רי קולאנג'לו, המנהל המקצועי של הנבחרת, לא חשש להצהיר לפני פתיחת הטורניר שלדעתו הסגל הנוכחי מגיע בכושר טוב בהרבה מזה שהגיע לאליפות העולם הקודמת, בה לא היה לאמריקאים אף נציג מהסגל שזכה בזהב בבייג'ינג 2008. "הפעם יש לנו שני נציגים שזכו בזהב ב-2012, אנתוני דייויס וג'יימס הארדן, שלוש נציגים מהאליפות הקודמת, סטפן קרי, דרק רוז ורודי גיי, והפעם הם לא בני 21, אלא בוגרים ומנוסים יותר, כך שאנחנו מאוד מרוצים מהסגל שלנו".

אנתוני דייויס, שבלט במשחקי ההכנה של הנבחרת, הוסיף להצהרות מלאות הביטחון: "המטרה שלנו היא לזכות בזהב, ואנחנו לא יכולים להגיד 'או, קווים פרש, פול נפצע, אז יהיה לנו קשה'. אנחנו שומעים את כולם אומרים את זה, וננסה להוכיח להם שהם טועים". סטפן קרי הוסיף: "הציפיות שלנו הן להציג רמה גבוהה כבר נגד פינלנד, אבל המפתח יהיה לא להתאכזב אם היכולת לא תהיה מושלמת. צריך לדבוק בתכנית, כי בסופו של דבר בזכות העומק שלנו אנחנו מרגישים שנוכל להשתלט על כל משחק".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully