וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: יאנג יעבור למינסוטה במסגרת הטרייד על לאב

הטרייד המשולש בין קליבלנד, מינסוטה ופילדלפיה יוכרז בקרוב, אך הוולבס רוצים לקבל במסגרתו גם את הפורוורד של הסיקסרס

תדאוס יאנג, פילדלפיה סיקסרס, קנת פאריד, דנברא נאגטס. AP
סונדרס רוצה אותו במינסוטה. יאנג/AP

הטרייד המשולש שיביא את קווין לאב לקליבלנד יוכל לקבל תוקף רשמי רק מחר, אז יפוגו 30 ימי ההמתנה של הקאבס לפני שיוכלו לשלוח את אנדרו וויגינס בטרייד, בהתאם לחוקי הליגה. שלוש הקבוצות המעורבות בטרייד - קליבלנד, מינסוטה ופילדלפיה - מחכות בסבלנות עד אשר תוכלנה להכריז באופן רשמי על הטרייד, אולם בינתיים הן ממשיכות לרקום מאחורי הקלעים מהלכים נוספים ולסגור ספיחים אחרונים בעסקה.

על פי מספר דיווחים ברשתות הגדולות בארה"ב, שחקן נוסף שייכלל בטרייד הוא ת'דאוס יאנג מפילדלפיה, שיעבור למינסוטה כחלק מהטרייד ולמעשה יהווה תחליף לקווין לאב. יאנג רשם אשתקד את עונתו הטובה בקריירה, וקלע 17.9 נקודות בממוצע למשחק. מקור בכיר בליגה הדליף לרשת 'יאהו' כי הזאבים יקבלו בסך הכל שלושה שחקנים במסגרת העסקה, ביניהם אנדרו וויגינס, אנתוני בנט ויאנג. השלושה יוסיפו עומק וכישרון לסגל של הוולבס, שעל פי גורם בליגה "יהיו המנצחים הגדולים של הטרייד המשולש". יצוין כי על פי הדיווחים האחרונים, מדובר במהלך שפילדלפיה ומינסוטה רוקמות בנפרד, כך שקליבלנד לא תקבל אף שחקן נוסף במסגרתו.

מאמן מינסוטה פליפ סונדרס סימן את יאנג מזמן כיורש ראוי ללאב, אף שיאנג משחק לרוב בעמדת הסמול פורוורד בניגוד ללאב הפאוור פורוורד. בתמורה ליאנג, מינסוטה תעביר לפילדלפיה בחירת דראפט עתידית בסיבוב הראשון, אותה תקבל מקליבלנד וכן את לוק רישאר מבה א-מוטה ואלכסיי שבד. פילי ניסתה לקבל במסגרת העסקה גם את אנתוני בנט, אך סונדרס עמד על כך שהקנדי יישאר במינסוטה.

אנתוני בנט שחקן קליבלנד קאבלירס. AP
פילדלפיה התעניינה, מינסוטה התעקשה. בנט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully