וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לקואץ' בלאט יש דברים נהדרים, ה-NBA צריך להיזהר"

ג'יימס פוזי, מעוזריו של מאמן הקאבס בלאס וגאס, החמיא לו: "תהיה שנה מרגשת". מייקל קופר גילה שהוא סובל מסרטן

בקליבלנד מדווחים שדיוויד בלאט הותיר רושם חיובי על אנשי המועדון בטבילת האש הראשונה שעבר כמאמן הקבוצה, בליגת הקיץ בלאס וגאס בשבוע שעבר. בזמן שבתקשורת המקומית עוסקים בעיקר בשמועות על הטרייד המתקרב עם מינסוטה שאמור להביא לאוהיו את קווין לאב, ובמחיר שהקאבס יהיו מוכנים לשלם תמורתו, המאמן הישראלי זכה להתרשם מכמה מהשחקנים הצעירים בסגל שלו, ומכמה מהמועמדים לחיזוקו, ועל הדרך העמיד מאזן של 1:4.

בין המחמיאים למאמן החדש היה גם ג'יימס פוזי, שחקן ה-NBA לשעבר שמשמש כעוזר מאמן בקבוצה ה-NBDL של המועדון והצטרף לצוות המקצועי של בלאט בוגאס. "לקואץ' יש כמה דברים נהדרים, שה-NBA צריך להיזהר מהם", אמר פוזי . "שיחקנו כדורסל סולידי השבוע, פחות או יותר משחק של אחד בפנים וארבעה בחוץ, עם הרבה קלעים, ומגרש מרווח שאיפשר לחבר'ה לבצע מהלכים. וזה רק כאן בליגת הקיץ, אז תדמיינו את השחקנים הבכירים בקבוצה משחקים בצורה כזו, ותבינו שהולכת להיות שנה מרגשת".

מייקל קופר גילה הלילה לתקשורת האמריקאית שהוא סובל מסרטן בלשון. שחקן העבר בן ה-58 הודיע שיעזוב את תפקידו כמאמן אטלנטה דרים מ-WNBA, ויעבור ניתוח בשבוע הבא. על פי רופאיו של קופר, המחלה התגלתה בשלב ראשוני ביותר, והוא צפוי להחלים לחלוטין בעקבות הניתוח.

מייקל קופר מאמן כדורסל. AP
"החוויה הזו המחישה לי עד כמה חשוב להיבדק באופן תדיר". מייקל קופר/AP

"אני בר מזל שהמחלה אובחנה בשלב הזה", אמר קופר. "החוויה הזו המחישה לי עד כמה חשוב להיבדק באופן תדיר. אני יודע שהקבוצה שלי תהיה בידיים טובות אצל העוזרת שלי קרלין תומפסון בזמן היעדרותי, ואני מצפה לחזור למגרשים בקרוב". כשחקן, קופר זכה בחמש אליפויות במדי הלייקרס (1980, 1982, 1985, 1987, 1988), ולאחר מכן כמאמן הוסיף שני תארי WNBA כמאמן לוס אנג'לס ספארקס, ותואר אליפויות ב-NBDL כמאמן אלבוקרקי.

מייקל קופר במדי הלייקרס. AP
האיש והגרביים. מייקל קופר בימיו בלייקרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully