וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוקלין הפסידה בכוונה? זה מה שטורונטו מכינה לה

ההפסד של הנטס סידר להם פלייאוף נוח יותר אחרי שקיד הושיב את "הצ'ירלידרס היקרים בהיסטוריה". הרפטורס מבטיחים פייט

מימן: קווין גארנט, פול פירס, דרון וויליאמס, ג'ו ג'ונסון, ברוקלין נטס. AP
קארמה רעה. ברוקלין/AP

אחרי שסדרות הפלייאוף ב-NBA נקבעו הלילה (בין רביעי לחמישי), אי אפשר שלא לחשוד שברוקלין הפסידה בכוונה את המשחק האחרון שלה בעונה הסדירה מול קליבלנד, כשהובסה 114:85. בעקבות ההפסד, ברוקלין ירדה למקום השישי במזרח, ובכך הנטס נמנעו ממפגש בסיבוב הראשון מול שיקגו (שמובילה עליה 1:2 במפגשים ביניהם העונה).

במקום זה, הנטס ישחקו בסיבוב הראשון מול טורונטו, שמולם העונה הם במאזן 2:2. יותר מזה, בסיבוב הבא, אם ברוקלין תעפיל אליו, היא נמנעת ממפגש עם אינדיאנה בחצי הגמר (שאיתם הם 4:0) ויוכלו לפגוש את מיאמי (מולם הם במאזן מושלם, 0:4).

ג'ייסון קיד בחר להשאיר בחוץ את קווין גארנט, פול פירס, ג'ו ג'ונסון, דרון וויליאמס ושון ליבינגסטון, שבילו על הספסל ועל פי ESPN היו "חבורת המעודדים היקרה בהיסטוריה". למזלם של הנטס, גם טורונטו וגם שיקגו הפסידו, והתכנון (אם היה כזה, לכאורה, לכאורה) לא התפוצץ להם בפרצוף.

כך או כך, טורונטו מתכוונים לתת פייט לברוקלין. "אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח אותם" אמר דמאר דרוזן, "כבר ניצחנו אותם פעמיים העונה. אנחנו מבינים שהם מנוסים וכל זה, אבל היי, מי לא? כשאתה משחק בליגה הזו, אתה פוגש את כל השחקנים וזה הופך אותך למנוסה. אתה פשוט צריך למצוא את הדרך לנצח. נצטרך להגביר את הקצב, ולרוץ כמה שיותר".

הנטס הפסידו ארבעה משחקים מחמשת האחרונים ומגיעים במומנטום רע לפלייאוף. "הכול מתחיל מחדש", אומר ג'ייסון קיד, "מתחילים מאפס, כמו כולם, זו הקבוצה הראשונה שמגיעה ל-4".

טורונטו מוכנה לפלייאוף!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully