וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול לחשוב על דרך טובה יותר לפתוח את הקריירה"

לברון התפעל מההצגה של מייקל קרטר וויליאמס. וויד קיבל מנוחה: ”זה אמצעי זהירות”, אוהדי הניקס כבר שרקו בוז לברניאני

אחרי שאלן אייברסון ריגש את פילדלפיה ואת כל חובבי ה-NBA עם הצהרת הפרישה האמוציונלית שלו, הגיע תורם של הסיקסרס לחקות אותו עם ניצחון מפתיע 110:114 על מיאמי. ההיט, שפתחו את העונה עם ניצחון מרשים על שיקגו אחריו מיהרו לעיר אחוות האחים והגיעו אליה רק ב-3:00 לפנות בוקר, נתקלו בהתלהבות סוחפת של צעירי הסיקסרס, שברחו ל-0:19 מדהים ולא נבהלו גם כשהאלופה חזרה לחיים.

פילי הדהימה את ההיט, דוראנט קבר את יוטה, פול ג'ורג' את ניו אורלינס

והישראלים? גל מקל קיבל רק 9 דקות, עומרי כספי הסתפק ב-4 נקודות

מייקל קרטר וויליאמס שחקן פילדלפיה סיקסרס. Michael Perez, AP
"נוכל להיות קבוצה טובה". מייקל קרטר וויליאמס/AP, Michael Perez

גיבור המשחק היה לא אחר מאשר הרוקי האלמוני מייקל קרטר וויליאמס. "MCW", כפי שכבר מכנים אותו בפילי, נבחר רק במקום ה-11 בדראפט האחרון, אבל הפך בתוך משחק אחד לרוקי המדובר בליגה, כשרשם 22 נקודות, 12 אסיסטים, 9 חטיפות ו-7 ריבאונדים. "כולם התחברו הערב", הוא הצטנע בסיום. "ואם נוכל לשחק ביחד באופן עקבי, נוכל להיות קבוצה טובה".

קרטר וויליאמס, שהתקרב לשיא האסיסטים במשחק בכורה ב-NBA שקבע ארני דיגרגוריו עם 14 ב-1973, חלף על פני הופעות הבכורה שלו דמיאן לילארד, איזאה תומאס ומוריס צ'יקס שחילקו כל אחד 11 אסיסטים. מבחינת חטיפות, הוא ניפץ את השיא הקודם שעמד על 6, וגם לברון ג'יימס המאוכזב לא נשאר אדיש ואמר: "אני לא יכול לחשוב על דרך טובה יותר לפתוח את קריירת ה-NBA שלך". ברט בראון, מאמנה החדש של פילדלפיה שהפסיד בקיץ האחרון כעוזרו של גרג פופוביץ' בגמר מול ההיט והשיג נקמה קטנה באלופה, החמיא גם הוא לרוקי ואמר: "אתם רואים מה הוא מביא לבמה הגדולה".

בינתיים במיאמי נאלצו להסתדר ללא דווין וויד, שקיבל מנוחה בשל הכאבים בברכיו, והסביר: "זה לא היה מתוכנן מראש, אלא הצעה של המאמנים ומאמני הכושר שלנו. אנחנו עוד בשלב מוקדם של העונה, וזה אמצעי זהירות להמשך". לברון התייחס גם הוא להיעדרות של חברו ואמר: "אם הוא צריך לנוח במשחק השני של העונה, או במשחק ה-30 או ה-80, אז זה המצב".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. Michael Perez, AP
מוכן לתת לוויד לנוח. לברון ג'יימס/AP, Michael Perez

בניו יורק פתחו את העונה במדיסון סקוור גארדן המשופץ עם תצוגה אופיינית של הניקס. הקבוצה הכי נוירוטית ב-NBA הובילה ב-25 הפרש על מילווקי, איפשרה לקבוצה עליה גברה בחמשת המפגשים האחרונים לחזור לתמונה, אבל חילצה ניצחון קשה בסיום, כשבתווך הספיק הקהל המקומי לקבל את אנדראה ברניאני, הרכש הטרי של הקבוצה, בשריקות בוז צורמות, לאחר שפתח את הקדנציה שלו בקבוצה עם 0 מ-4 מהשדה.

"הערב היה מבחן עבורנו", אמר כרמלו אנתוני, שסיים עם 19 נקודות ו-10 ריבאונדים. "כשמגיעים לסיטואציות כאלה אפשר לגלות על עצמך איזו קבוצה יש לך". התקשורת בתפוח הגדול זכתה ליהנות גם מחוויותיו רכש מסקרן אחר, מטה וורלד פיס, שהגשים חלום ילדות כשהגיע מקווינס לגארדן בסאבווי, להפתעת האוהדים שנסעו עימו בקרון הרכבת התחתית.

אנדראה ברניאני שחקן ניו יורק ניקס. Frank Franklin II, AP
בעיני הקהל בגארדן הוא כבר באסט. אנדראה ברניאני/AP, Frank Franklin II

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully