וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה ללא גבולות: הקים ממלכה באפריקה עבור בתו

אמילי אמרה לאביה שהיא רוצה להיות נסיכה. הוא לקח את משאלתה ברצינות, ומצא שטח שאינו חלק מאף מדינה. הממלכה החדשה מחכה לאישור מצרים וסודאן. "הקמנו אומה בשם האהבה"

אמילי היטון, נסיכת "הממלכה של צפון סודאן". AP
"הנסיכה אמילי"/AP

להרבה הורים חשוב להוכיח את אהבתם לילדיהם, אך נדמה שג'רמיה היטון מווירג'יניה, ארצות הברית, הציב רף גבוה למדי. הוא הבטיח לבתו, אמילי, שהיא תהיה נסיכה – והוא נמצא בדרך להגשים את חלומה.

בחודש שעבר, היטון הגיע לאזור ביר טוויל שבצפון סודאן על גבול מצרים, והניף שם את דגל "הממלכה של צפון סודאן", אותו עיצבה בתו. כשחזר לארה"ב, הוא הכתיר את בתו, בת שבע, באופן רשמי, וביקש מחבריה ומבני המשפחה לפנות אליה בתואר "הנסיכה אמילי" בלבד.

עוד כותרות מהעולם בוואלה! חדשות:
סקר בארה"ב: 51% תומכים בישראל במבצע "צוק איתן"
ארדואן על איילת שקד: היא מזכירה לי את היטלר
אפגניסטן: 89 הרוגים בפיגוע התאבדות בשוק הומה

אמילי היטון, נסיכת "הממלכה של צפון סודאן". AP
"דנו יחד מה ניתן לעשות כאומה על מנת לסייע לאזור". אמילי ואביה/AP

הממלכה, שגודלה כ-2,072 קילומטרים רבועים, נמצאת באזור שבין סודאן ומצרים, והיא נחשבת לאחד מהאזורים האחרונים על פני כדור הארץ שאף מדינה אינה טוענת לבעלות עליהם. השכנות, סודאן ומצרים, לא ביקשו לספח את האזור, אולם בהתאם לחוק הבינלאומי, הן יצטרכו לאשר את הבקשה המיוחדת של היטון.

"יפהפה שם", סיפר היטון, "זה מדבר צחיח בצפון-מזרח אפריקה. יש בדואים באזור, אבל למעשה אפס אנשים ממש גרים שם". הוא סיפר על תחילת המסע, כשנה לפני שנטע את הדגל: "יש לה קטע עם נסיכות. היא שאלה אותי ברצינות גמורה אם היא תהיה נסיכה יום אחד, ואמרתי לה שכן".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

"הממלכה של צפון סודאן":

מאז הכתרתה, "הנסיכה אמילי" מסרבת להוריד את הכתר. כמו כן, המשפחה עיצבה ל"ממלכה" דגל מיוחד, בעל רקע כחול, וכוכבים המסמלים את בני המשפחה. אמילי סיפרה כי חשוב לה לוודא שלילדי האזור יש מספיק לאכול. "דנו יחד מה ניתן לעשות כאומה על מנת לסייע", סיפר אביה.

המשפחה המלכותית ממתינה כעת לתשובה מהרשויות בסודאן ובמצרים. "אני בטוח בבקשה שהגשנו. מדובר באותו תהליך שנעשה במשך שנים, רק שבמקרה הזה, הקמנו אומה בשם האהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully