וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מורדים מקמרון מאיימים לשחוט משפחה מצרפת

25.2.2013 / 22:31

השובים, ככל הנראה מארגון "בוקו חראם", חטפו בשבוע שעבר בני משפחה אחת, בהם ארבעה ילדים, והם דורשים לשחרר תמורתם אסירים. "נלחמים את המלחמה שצרפת הכריזה על האיסלם"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן

קטע מסרטון שפורסם היום (שני) מציג לכאורה שבעה אזרחים של צרפת, בהם ארבעה ילדים, שנחטפו בקמרון בשבוע שעבר. אחד החטופים נשמע בסרטון אומר כי הקבוצה, המורכבת מבני משפחה אחת, נחטפה על ידי ארגון בשם "ג'מעאת אהל א-סונה אל-ג'יהאד לדעווה וואל-ג'האד" - השם הערבי של מיליציית בוקו חראם, הפעילה בניגריה. "השובים דורשים לשחרר את אחיהם בקמרון ואת נשותיהם הכלואות בניגריה", אומר הגבר המוצג בסרטון.

אזרחים צרפתים שנחטפו בקמרון. פברואר 2013. רויטרס
כמה מבני המשפחה, בסרטון שהופץ היום לתקשורת/רויטרס

הקבוצה נעלמה ביום שלישי, ומדובר בסימן החיים הראשון מאז שנחטפה. החוטף המוצג בסרטון אומר כי החוטפים "רוצים לומר לנשיא צרפת: אנחנו נלחמים את המלחמה שהכרזתם על האיסלם בכל מקום". הוא הזהיר כי החוטפים יוציאו להורג את שבעת השבויים אם דרישותיהם לא יקויימו.

משפחת מולין-פורניה טיילה בצפון קמרון, סמוך לגבול עם ניגריה, ונחטפה בידיהם של שישה חמושים רכובים על אופנועים. מדובר בזוג הורים ובארבעה ילדים, בני חמש, שמונה, עשר ו-12, ואחד מדודיהם. ראש הממשלה של צרפת, ז'אן-מארק אירו, אמר בתגובה כי המשפחה ככל הנראה מוחזקת בניגריה ולא בקמרון. לדבריו, הרשויות בפריז נמצאות ב"קשר הדוק, רציף וקרוב עם הרשויות בניגריה ובקמרון".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully