וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מדוע רקדו אלפי בתולות בעירום בסוואזילנד?

3.9.2012 / 20:35

אלפי נשים ונערות יצאו חשופות חזה וחגגו במשך יומיים את "ריקוד הקנה" במדינה האפריקאית. גם הביקורת הרבה נגד הטקס הבזבזני לא הפריע להן לנסות להרשים את המלך הנערץ

צילום: רויטרס, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

אלפי נשים צעירות חשופות חזה מסוואזילנד, אפריקה, השתתפו ביומיים החולפים בתהלוכה לחגיגת בתוליהן מול מלך המדינה. החגיגות התקיימו על אף הביקורת הרבה שהושמעה נגד הטקס הבזבזני, באחת מהמדינות העניות ביותר באפריקה שהיא גם המונרכיה (שלטון יחיד) האחרונה שנותרה ביבשת.

לבושות בחצאיות מיני בלבד, יצאו הנשים והנערות במחול ושרו שירים בפני המלך והמלכה. החגיגות הן חלק מטקס מסורתי המכונה "ריקוד הקנה", שנועד לאפשר למלך לבחור לעצמו אישה נוספת מתוך המשתתפות, ובו בעת לציין ולחגוג נשיות ובתולין. "אני גאה להיות תושבת סוואזילנד ובהיותי בתולה", אמרה גבין דלמיני בת ה-18, בזמן ששורה של תיירים ניגשו להצטלם ליד הנערה חשופת החזה.

הונו של המלך מסוואטי השלישי, הנשוי לכ-12 נשים לכל הפחות, הוערך לאחרונה בכ-200 מיליון דולר. הוא זכה לביקורות יוצאות דופן ולהפגנות נגדו בשנה שעברה, לאחר שהמיתון בדרום אפריקה השכנה הוביל את ממשלתו לפשיטת רגל. עם זאת, בית המלוכה בסוואזילנד ממשיך בהרגליו הבזבזניים, כאשר לאחרונה דווח כי שלוש מנשותיו של המלך נסעו למסע קניות ראוותני בלאס ווגאס שבארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully