וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנסה, נרצחה ובותרה: אונס קבוצתי נוסף של נערה מזעזע את הודו

גופה של בת 15 אותרה בסמוך לתעלה במדינת הריאנה שבצפון הודו, אחרי שכמה גברים אנסו אותה והתעללו בה עם חפץ שהוחדר לגופה. התיק הסתבך עוד יותר אחרי שהחשוד המרכזי נמצא מת

צילום: NEWS18, CNN, עריכה: תום זואילי

נערה בת 15 במדינת הריאנה שבצפון הודו נאנסה ונרצחה באכזריות על ידי קבוצת גברים, במקרה האונס הקבוצתי האחרון שמזעזע את המדינה. גופתה נמצאה ביום שבת בסמוך לתעלה במחוז ג'ינד, אחרי שנעדרה מיום שלישי שעבר. לפי החשד, בין שלושה לארבעה גברים היו מעורבים באונס וברצח, שכלל ביתור חלקים מגופה, אך התיק קיבל היום (רביעי) תפנית עם מציאת גופתו של החשוד המרכזי.

הרופאים שניתחו את גופתה אמרו כי חפץ כהה וקשה הוחדר לחלקיה הפנימיים, מה שגרם לפציעות חמורות באיבריה החיוניים. הכבד שלה נקרע וגם ריאותיה נפגעו, ככל הנראה אחרי שמישהו ישב על החזה שלה. הם הוסיפו כי נמצאו גם סימנים לכך שהיא הוטבעה על ידי אותה קבוצת תוקפים.

בני משפחתה, חלק מקאסטת הדלית המנודה, סיפרו כי הנערה חלמה להיות רופאה והם דורשים כי האחראים למעשה יוצאו להורג. "היא הייתה תלמידה מבריקה, היא רצתה להיות רופאה", אמר אביה. "הדוד שלה עזר לה להגשים את מטרתה. הוא היה בטוח שהיא תהיה רופאה או קצינה בכירה". לדבריו, "צריך לתלות אותם. אם יש עונש קשה יותר מתלייה, הוא מגיע להם".

לקריאה נוספת בנושא
הודו מזועזעת: ילדה בת שש נחטפה, נאנסה - ונרצחה
הודו: העליון סירב לאפשר לקורבן אונס בת 10 לעבור הפלה

הפגנת נשים בניו דלהי בדרישה לפיטוריי המושל- נערה בת 15במדינת הריאנה נאנסה ונרצחה באכזריות. אתר רשמי
הפגנה בניו דלהי בעקבות האונס/אתר רשמי
  • עוד באותו נושא:
  • הודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully