וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדיקות די-אן-איי ימצאו את רוצח המעדר בתאילנד?

רשת "סקיי ניוז" דיווחה כי המשטרה בבנגקוק תשאלה אזרח בריטי, חברו של דייוויד מילר שנרצח באכזריות יחד עם בת זוגו, וערכה לו בדיקות למעורבותו בפרשה. עם זאת, החשוד המרכזי עדיין מבוקש

צילום: רויטרס, עריכה: קשת סידי, קריינות: אביב אברמוביץ'

משטרת תאילנד טוענת כי ייתכן שאזרח בריטי מעורב ברצח שני התיירים הבריטים, שנמצאו מתים ביום שני על החוף באי קו טאו, שבדרום תאילנד – כך דווח הבוקר (רביעי) ברשת "סקיי ניוז". על הקורבנות, דייוויד מילר, בן 24, והאנה ווית'רידג', בת 23, התגלו חבלות קשות, וסמוך להם אותר מעדר מוכתם בדם ששימש כנראה לרצח.

הבריטי, שעל פי הדיווח ברשת היה חברו של מילר, תושאל על ידי חוקרי המשטרה ועבר בדיקת DNA, שבסופה תוכל להתבהר יותר התמונה לגבי הרצח המזעזע. המשטרה הוסיפה כי הוא לא נעצר באופן רשמי, אך הוא אינו רשאי לעזוב את המדינה. הוא עוכב לתשאול אחרי שעזב את קו טאו לבנגקוק בסמוך למועד שבו אירע הרצח, כשהוא סובל מפציעה בידו.

עוד ידיעות מהעולם:
"נחטפנו אחרי 20 דקות": כך נפל סוטלוף בשבי דאעש
קייב אישרה: אוטונומיה לבדלנים, הסכם עם אירופה
אובמה: "חייבים לעצור את התפשטות האבולה עכשיו"

הבריטים דייוויד מילר וחנה ווית'רידג' שנרצחו במעדר בתאילנד. סקיי ניוז, צילום מסך
הקורבנות, דייוויד מילר, בן 24, והאנה ווית'רידג', בת 23/צילום מסך, סקיי ניוז

למרות זאת, המשטרה עדיין מחפשת אחר החשוד המרכזי ברצח – אזרח ממוצא אסייתי, שנקלט במצלמת אבטחה באזור, כשהוא ללא חולצה וכשהוא מתנהג בצורה חשודה לאחר שעזב מסיבת חוף שהתקיימה ליד זירת הרצח.

ביום שני, כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי ווית'רידג' נאנסה ונמצאה כשלגופה רק חלקו העליון של בגד הים שלה. "הגבר הוכה בגבו ובצדי ראשו, והאישה הוכתה בפניה", אמר פרצ'ום רואנגטונג, קצין במשטרת תאילנד. "זה מבעית", הוא הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully