וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמיים הם הגבול: מידלטון בטייסת קרב אוסטרלית

בביקור עם הנסיך וויליאם בבסיס חיל האוויר האוסטרלי, התעקשה רעייתו להתיישב במושב הקדמי של מטוס "סופר הורנט F-18" ולהתנסות במערכות השליטה והבקרה. "היא ממש אהבה את זה"

הנסיך וויליאם ורעייתו קייט בביקור בבסיס חיל האוויר האוסטרלי אמברלי, אוסטרליה, אפריל 2014. AP
המלכה ביקשה שתלבש שמלה ארוכה יותר. קייט בבסיס חיל האוויר האוסטרלי/AP

קייט מידלטון גילתה תחביב חדש? במהלך הביקור המלכותי של הדוכס והדוכסית מקיימברידג' – הנסיך וויליאם ורעייתו קייט, בבסיס אמברלי של חיל האוויר האוסטרלי המלכותי, סמוך לעיר בריסביין שבאוסטרליה, מידלטון החליטה כנראה לבחון את היכולות של מטוס הקרב המתקדם "סופר הורנט F-18", והתיישבה לה בתא הטייס.

מפקד הצבא האוסטרלי, גנרל דייויד הרלי, ליווה את הזוג המלכותי בבסיס במהלך יומו הרביעי של ביקורם באוסטרליה. כמה כלי תקשורת דיווחו כי המלכה אליזבת דרשה ממידלטון שתלבש במהלך הביקור שמלה ארוכה, אך הדוכסית החליטה כנראה להמרות את פי המלכה, ולבשה שמלה בגזרה קצרה. אך למרות זאת, ועל אף שבעלה הנסיך וויליאם הציע לה ש"תקפוץ למושב האחורי", מידלטון תפסה את מושב הטייס, וקיבלה הסבר מקיף על המערכות המתקדמות של כלי הטיס ממפקד הכנף, סטיבן צ'אפל.

עוד בוואלה! חדשות:
הקברניט התנצל: "לא היו סירות הצלה, פחדתי שנוסעים יטבעו"
מה עושות 2 נערות אוסטריות במחנה אימונים בסוריה?
58 הרוגים בהתקפה על בסיס או"ם בדרום סודאן

הנסיך וויליאם ורעייתו קייט בביקור בבסיס חיל האוויר האוסטרלי אמברלי, אוסטרליה, אפריל 2014. AP
"הוא ממש לקח את המטוס לקצה, והיא החזיקה מעמד בצורה מרשימה". וויליאם וקייט/AP

השניים זכו גם להתנסות במדמה הטיסה של ה"סופר הורנט". מדריך המדמה, סרן ג'ספר מק'קאלדין סיפר: "היא אהבה את זה. היא התיישבה במושב האחורי וממש התעניינה בכל מערכות המטוס". הוא הוסיף כי "היה ממש כיף" לטוס עם בעלה, "הוא ממש 'לקח את המטוס לקצה', והיא החזיקה מעמד בצורה מרשימה".

לאחר הביקור החווייתי, הזוג הצעיר המשיך לפגישה עם קרובי משפחה של אנשי צבא שנהרגו בשנים האחרונות, ושתלו עץ אקליפטוס בגן לזכר ההרוגים. משם המשיכו לקבלת פנים עם ראש ממשלת קווינסלנד, קמפבל ניומן, בבריסביין.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
הנסיך וויליאם ורעייתו קייט בביקור בבסיס חיל האוויר האוסטרלי אמברלי, אוסטרליה, אפריל 2014. AP
"היא אהבה את זה"/AP

מוקדם יותר במהלך היום, כוחות משטרה פיזרו מאזור קבלת הפנים מפגינים אבוריג'ינים שנשאו שלטים, עליהם נכתב "החזירו את מה שגנבתם", בהתייחסות לשטחי אדמה ומשאבים באוסטרליה. עם זאת, אלפי אזרחים יצאו לרחובות בתקווה לראות את וויליאם וקייט בדרכם לקבלת הפנים הרשמית. אוסטרליה, הכוללת שש מדינות ושתי טריטוריות, הינה חלק ממלכות חבר העמים הבריטי, והמלכה אליבת נחשבת לראש המדינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully