וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובת נאצה על מסגד באום אל-פחם: "ערבים החוצה"

שלומי גבאי

18.4.2014 / 7:41

בנוסף לכתובת הנאצה שהתגלתה על חומת מסגד ערק א-שבאב בעיר שבשרון, הוצתה דלת הכניסה הראשית למקום. בתיעוד מצלמות אבטחה נראים 3 חשודים נכנסים למסגד ונמלטים לאחר ההצתה

צילום: שלומי גבאי, עריכה: יותם בן-דוד

חשד לפעולת "תג מחיר": כתובת נאצה התגלו הבוקר (שישי) על חומת המסגד ערק א-שבאב באום אל-פחם. על החומה הפנימית רוססה הכתובת "צו תפיסה - ערבים החוצה", וכן הוצתה דלת הכניסה הראשית למקום. תחנת המשטרה המקומית פתחה בחקירת האירוע, בסיוע השב"כ. כמו כן, חוקרי המשטרה יבדקו את מצלמות האבטחה הממוקמות על הבתים הסמוכים למסגד, כדי לנסות להגיע לחשודים.

שיח' המסגד מחאג'נה שאפיק סיפר: "סמוך לשעה 4:30 כאשר הגענו לתפילת הבוקר הבחנו כי דלת הכניסה הראשית של המסגד הוצתה וכתובת גרפיטי בגנות ערבים נרשמה על החומה. הזעקנו את המשטרה שהחלה לחקור את האירוע. במצלמות האבטחה של המסגד רואים רכב שמגיע ובו שלושה גברים שכיסו את פניהם, שפכו חומר דליק, הציתו את המקום ונמלטו".

פשעי שנאה לאומניים:
כשיש צומת מדיני, המתפרעים היהודים מתעוררים
חשד ל"תג מחיר" בצפון: צמיגי 50 מכוניות נוקבו
חשד ל"תג מחיר": כתובות נאצה על מנזר ליד בית שמש

דלת מסגד הוצתה באום אל-פחם, 18 באפריל 2014. שלומי גבאי
"תופעה מסוכנת שגורמת לכעס רב"/שלומי גבאי

"זוהי תופעה מסוכנת שגורמת לכעס רב אצל המוסלמים", המשיך השיח' שאפיק. "זו תופעה חמורה. אין אחד שלא יודע מהו 'תג מחיר'. אני מקווה שיתפסו את מי שעשה את זה. אנחנו ממתינים לתוצאות חקירת המשטרה".

באי המסגד הביעו את זעמם על השחתת המסגד והם אינם מופתעים שאירוע מסוג זה התרחש גם בעירם. "חוצפה לבוא למקום קדוש ולבצע פשע כזה שיכול להצית מדינה שלמה בעקבות מהומות אחריו", אמרו הבוקר תושבים בעיר.

"התעוררנו הבוקר בתחושה קשה מאוד ששוב קומץ קיצוני ביצע פשע נתעב במקום הקדוש למוסלמים", אמר הבוקר ד"ר זיאד אבו-מוך, מנהל המחלקה המוסלמית במשרד הפנים. "זוהי תחושה קשה מאוד, שמעוררת זעם בקרב המוסלמים. אני מקווה שמשטרת ישראל תתפוס את הפושעים הנתעבים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מסגד הושחת והוצת באום אל-פחם, 18 באפריל 2014. שלומי גבאי
כוחות משטרה ותושבים מתאספים מחוץ למסגד, הבוקר/שלומי גבאי

סנ"צ שמעון עזרן מפקד תחנת אום אל-פחם: "מדובר בפשע על רקע לאומני. אנחנו בתחילתה של החקירה וגייסנו את כל המשאבים של התחנה על מנת לחקור וללכוד את המבצעים. משטרת ישראל היא משטרה לאומית של כלל אזרחי המדינה והיא תיתן את השירות הטוב ביותר לכל התושבים". סנ"צ עזרן הוסיף כי יש בידיהם כמה אמצעים לאיסוף הראיות ולהגיע לפענוח התיק.

דלת מסגד הוצתה באום אל-פחם, 18 באפריל 2014. שלומי גבאי
דלת מסגד הוצתה באום אל-פחם, 18 באפריל 2014/שלומי גבאי
כתובת רוססה על מסגד: "ערבים החוצה". שלומי גבאי
כתובת רוססה על מסגד: "ערבים החוצה"/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully