וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שליט קוריאה הצפונית הוציא להורג את האקסית"

לפי דיווח בעיתון דרום-קוריאני, חברתו לשעבר של קים ג'ונג און - זמרת מפורסמת במדינה המבודדת בעולם - הוצאה להורג בידי כיתת יורים. לטענת השלטון, היא השתתפה בסרט פורנו

צילום: הטלוויזיה של קוריאה הצפונית, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

חברתו לשעבר של שליט קוריאה הצפונית, קים ג'ונג און, הוצאה להורג בידי כיתת יורים יחד עם כעשרה מפורסמים במדינה ב-20 באוגוסט - כך דווח היום (חמישי) בעיתון הדרום-קוריאני "צ'וסון אילבו".

על פי הדיווח, היון סונג וול, זמרת מפורסמת במדינתה, נעצרה שלושה ימים קודם לכן בגין הפרת החוקים במדינה המבודדת נגד פורנוגרפיה, יחד עם חבריה, אף הם מוזיקאים בתזמורת "אונהסו".

להיטה הגדול של הנרצחת: Excellent Horse-Like Lady

לטענת השלטונות, הקבוצה צילמה סרט פורנוגרפי, ומכרה עותקים ממנו. כתוצאה מכך, הם קיבלו את היחס האכזרי שמקבלים מתנגדי המשטר במדינה.

השליט קים פגש את היון לפני כעשור, ובין השניים התפתח קשר רומנטי. אביו, השליט הקודם במדינה, קים ג'ונג איל, הורה לו לסיים את הקשר, והיא התחתנה עם חייל. יצוין כי גם אשתו של קים כיום, רי סול ג'ו, הייתה חברה בתזמורת. לא ברור אם היה לה חלק פעיל בקידום הוצאתה להורג של קודמתה. עוד דווח, כי התזמורת פוזרה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האקסית שנרצחה והרודן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הם הוצאו להורג באמצעות מכונות ירייה, לעיני משפחות הקורבנות", ציין מקור שהיה עד לאירוע, ודיווח כי משפחות הנידונים נשלחו למחנות הכליאה הידועים לשמצה של צפון קוריאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully