וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרות הרוגים בהודו בהתהפכות אוטובוס שיצא מגואה

לפחות 37 בני אדם נהרגו כשהאוטובוס צנח מגשר והתהפך בנסיעה למומביי. נהג האוטובוס ככל הנראה נסע במהירות מופרזת. ממשרד החוץ נמסר שלא ידוע על הרוגים ישראלים

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

תאונה קשה בהודו: לפחות 37 בני אדם נהרגו נפצעו כשאוטובוס צנח מגשר ונפל ונהר במערב המדינה. נוסעים רבים נפצעו, בהם חמישה שנפגעו באורח קשה. התאונה אירעה בשעות הבוקר המוקדמות (שלישי) במדינת מהאראשטרה, כ-200 קילומטרים מדרום למומביי.

האוטובוס נסע במחוז רטאנגירי ובו יותר מ-60 נוסעים והיה בדרכו מגואה למומביי. מהדנרה סינג פרדסי, מפקד תחנת המשטרה המקומית, אמר כי טרם ברור מה גרם לנהג לסטות מהדרך,. "האוטובוס נסע במהירות גבוהה, והנהג ככל הנראה איבד שליטה בעיקול לפני הגשר. לא ידוע עדיין אם הוא היה שיכור", אמר. הנהג שרד את התאונה.

תאונת אוטובוס במדינת מהאראשטרה. הודו, מרץ 2013. רויטרס
האוטובוס ההפוך בגדות הנהר. המשטרה בודקת אם הנהג היה שיכור/רויטרס

המשטרה הוסיפה כי תיירת מרוסיה הייתה באוטובוס אך שרדה ללא פציעות משמעותיות. במשרד החוץ בירושלים אמרו כי לפי שעה לא ידוע על הרוגים ישראלים מבין הנספים בתאונה.

עגורנים הובאו לאזור התאונה כדי לחלץ את האוטובוס שהתהפך לגדות הנהר מתחת לגשר. עובדי הצלה עמלו לחלץ את גופות ההרוגים מכלי הרכב המעוך, והסתייעו בעוברי אורח שהגיעו מהכפרים המקומיים.

הרשויות בהודו מדווחות על אלפי תאונות דרכים מדי יום, הגובות את חייהם של יותר מ-100 אלף בני אדם בשנה. מרבית התאונות נגרמות בעקבות תנאי הדרך המשובשים ובשל נהיגה לא-זהירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully