וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוצח גרושתו בתאילנד ב-2004 קיבל חנינה - וישוחרר

טל שלו

13.11.2012 / 8:20

אלי כהן, הישראלי שנידון למאסר עולם לאחר שהורשע ברצח גרושתו קרול, ביתור גופתה והשלכתה במזוודה לנהר, קיבל במפתיע חנינה ממלך תאילנד, וצפוי להשתחרר ממאסר בעוד חצי שנה

שמונה שנים לאחר שנידון למאסר עולם בגין רצח גרושתו וביתור גופתה בבנגקוק, צפוי הישראלי אלי כהן להשתחרר ממאסר בתאילנד, לאחר שקיבל במפתיע חנינה מהמלך. במשרד החוץ אישרו אמש (שני) את הפרטים, וציינו כי הוא צפוי להשתחרר במאי 2013.

כהן, כיום בן 45, חי עם אשתו קרול במשך עשר שנים, והשניים התגוררו בלוד. הם נישאו כשקרול הייתה בת 16, וזמן קצר לפני הרצח השניים התגרשו. כהן היה מוכר למשטרה בישראל כסוחר סמים, ואף ריצה עונש מאסר בשל כך בעבר, ומאוחר יותר החל לפעול כסוכן משטרתי.

בתחילת 2004 הוא רצח את קרול, שהייתה בזמנו בת 26. החשד נגדו התעורר לאחר שמזוודה ובה גופתה של קרול, ללא ראש ורגליים, נמצאה בנהר צ'או פראיה, החוצה את בנגקוק. הגופה הייתה עטופה במגבת ובווילון אמבטיה של מלון "פרינס פאלאס" בעיר, ועל המזוודה נמצא סימן שקישר אותה לישראל. לחשד תרמה גם עדותו של נהג מונית, שזיהה את כהן כמי שנסע במוניתו בליל הרצח. על בגדיו נמצאו לאחר הרצח כתמי דם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המזוודה בה נמצאה גופתה של קרול ב-2004/מערכת וואלה!, צילום מסך

בדצמבר 2004, הוא נידון למאסר עולם על ידי בית משפט בבנגקוק. בזמנו, הודיע כהן כי אינו מתכוון לערער על גזר הדין, אך ביקש להיכלא בישראל. במשפטו הודה כהן ברצח, אך טען: "אהבתי את אשתי מאוד. מה שעשיתי עשיתי ללא מחשבה". ואכן, השופטים קבעו כי מהעדויות שהובאו בפניהם לא ברור שהייתה לו כוונה תחילה לרצוח את אשתו, אלא הוא ביצע את המעשה בלהט הוויכוח שפרץ ביניהם. על כן, בניגוד לנהוג בתאילנד, לא נגזר עליו עונש מוות.

רוצח גרושתו בתאילנד ב-2004 קיבל חנינה - וישוחרר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully