וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הועלמה? אשת שליט צפון קוריאה הופיעה בפומבי

אשתו של קים ז'ונג-און הגיעה עם בעלה לקונצרט, אחרי היעדרות של כחודשיים מעיני הציבור. זאת לאחר שהועלו השערות על סיבת ההיעלמות, בהן היריון או עונש שהוטל עליה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

(צפו בכתבה על "היעלמותה" של אשת השליט)

רי סול-ג'ו, אשתו של מנהיג צפון קוריאה, קים-ז'ונג און, כבר צברה לעצמה מוניטין מסתוריים, שכעת מתעצמים לנוכח הופעתה הציבורית, שבאה לאחר היעדרות מאירועים פומביים שנמשכה כחודשיים. אחרי שמועות עקשניות לפיהן נעלמה ואיש לא ראה אותה כלל בתקופה זו, שגררו השערות על סיבות ההיעלמות, חזרה רי להופיע בציבור השבוע. סוכנות הידיעות רויטרס דיווחה כי בתחילת השבוע הגיעה רי בחברת בעלה למשחק כדורגל ולקונצרט שנערך לרגל ציון 60 שנה לאקדמיה הצבאית של צפון קוריאה. סוכנות הידיעות של המדינה המסוגרת דיווחה כי הזוג גרר תשואות רמות של הנוכחים במקום.

רי, זמרת לשעבר בשנות העשרים לחייה, החלה להיראות לצדו של השליט הצעיר לאחר שירש בסוף השנה שעברה את השלטון מאביו המנוח, קים ז'ונג-איל. אז גררה עצם הופעתה השערות שונות בדבר זהותה וטיב הקשר שלה עם ז'ונג-און. רק בחודש יולי האחרון שמה הטלוויזיה הממלכתית קץ לשמועות, והודיעה רשמית: השניים אכן נשואים. לא נמסר כמה זמן השניים חיו ביחד, ומתי בדיוק נערך טקס הנישואין.

בתקופה שחלפה מאז ההכרזה על הנישואין, הטלוויזיה הרשמית לא פספסה אף הזדמנות להראות את הזוג המלכותי באירועים שונים - כולל בביקור משותף בגן ילדים, במופע בידור בהשתתפות כוכבי דיסני ובנסיעה ברכבת הרים, עד שפסקו ההופעות הפומביות של הגברת הצעירה. כאשר נודע דבר "היעלמותה" של רי צצו שמועות לפיהן היא נושאת בבטנה תינוק. בעבר כבר דווח כי בני הזוג כבר הביאו ילד לעולם ומגדלים אותו בסתר.

כלי תקשורת בדרום קוריאה הציעו סיבה שלישית להיעדרותה המסתורית של רי. "הטלגרף" הבריטי ציטט דיווחים מהתקשורת במדינה השכנה מדרום, לפיהם רי נקטה מעין "מרד" קטן, שהתבטא, לכאורה, בהסרה של סיכה שענדה. על הסיכה הוטבע דיוקנו של קים איל-סונג – סבו של בעלה, הנחשב ל"מייסד" האומה. רי, כך דווח, החליפה את הסיכה בסיכה פרחונית, בצעד שעורר את חמתם של הקצינים הבכירים שמושכים בחוטים, ובדיווח נרמז כי ייתכן שהוחלט למנוע ממנה להופיע בציבור לעת עתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully