וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: ילד נפל מהקומה ה-20 וניצל בזכות סיטרואן

ילד סיני בן 10 שרד באורח נס נפילה מחלון ביתו בקומה ה-20, לאחר שנחת על חלון אחורי של מכונית סיטרואן. רופאיו אמרו כי הוא סובל משטף דם מוחי, אך לא נתגלו שברים בגופו

ילד בן 10 שרד בדרך נס נפילה מהקומה ה-20 בבניין מגורים במחוז גוויזו שבדרום-מערב סין. סוכנות הידיעות הסינית "שינואה" דיווחה היום (שלישי) כי הילד ספג פציעות קלות בלבד לאחר שנחת על גג מכונית מסוג סיטרואן.

הילד, שכונה בתקשורת שיאו שיאו, נפל מחלון בדירת מגוריו בעיר גווייאנג ושבר את החלון האחורי של המכונית. כך מסר שוטר מקומי. כרית שהונחה על המושב האחורי סייעה לבלום את עצמת הנחיתה. "צילומי וידאו ממצלמת האבטחה מראים אותו זוחל לאדן החלון כ-50 ס"מ מעל הרצפה", אמר השוטר. "החלון היה פתוח וירד גשם בחוץ". השוטר העריך כי לא מדובר בהתאבדות אלא בתאונה, אולם חקירת המקרה נמשכת.

שיאו נמצא במעקב במחלקה הנוירוכירורגית בבית החולים המקומי. רופאים שבדקו אותו עם הגיעו אמרו שזה נס ששאו ניצל. הוא אמנם סבל משטף דם במוח, אך מצבו יציב ולא נתגלו שברים בגופו. הבעלים של הסיטרואן גר באותו בניין ושמח לשמוע שהילד שרד את הנפילה. "את המכונית ניתן לתקן בקלות", הוא אמר ל"שינואה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully