וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדונזיה: מעל 1,000 הרוגים ברעש האדמה

האו"ם מעריך כי מניין ההרוגים ברעידת האדמה, שאירעה ביום רביעי, עומד על כ-1,100 בני אדם. לפי הערכות, מחיר שיקום ההרס שנגרם ברעש עלול להגיע ל-415 מיליון דולר

מניין ההרוגים ברעידת האדמה, שאירעה ביום רביעי באינדונזיה, חצה את גבול ה-1,000. כך לפי הערכות של האו"ם. ג'ון הולמס, ראש האגף ההומניטארי באו"ם, אמר במסיבת עיתונאים במטה האו"ם בניו יורק כי כ-1,100 בני אדם נהרגו ברעידת האדמה שהורגשה בעוצמה של 7.6 בסולם ריכטר וכי אלפים נוספים כלואים מתחת לבתים, בתי חולים, בתי מלון ובתי ספר.

שר הבריאות של אינדונזיה, אמר כי נראה שההרס אינו נרחב כפי שחששו בתחילה, אך הוסיף כי מספר ההרוגים יכול להיות סביב כמה אלפים. "אני צופה שמספר ההרוגים לא יגיע ל- 4,000", אמר. סגן נשיא אינדונזיה, אמר כי עלויות שיקום האזורים אשר נפגעו ברעידת האדמה יכולות לעמוד בין 310 מיליון דולר ל-415 מיליון דולר.

צוותי הצלה חפרו בהריסות של בתי ספר ובניינים נוספים, אך יומיים לאחר הרעש נמצאו רק ניצולים ספורים בחיים.
"הוצאנו 38 ילדים מההריסות. חלק מאלו שהוצאנו ביום הראשון עדיין היו בחיים, אך כל האחרונים שמצאנו היו מתים", אמר סוריא, עובד בצוות החיפוש והצלה. "יש עדיין הרבה גופות. אפשר להריח את זה". אמש צוותים של חילוץ והצלה משו שתי נשים בחיים מהריסותיו של בית ספר לשפות.

מדינות רבות ביניהן אוסטרליה, סינגפור, דרום קוריאה ויפן שלחו צוותי הצלה וחילוץ לאינדונזיה. גם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, אשר גר באינדונזיה בילדותו הציע את עזרתה של ארצות הברית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully