וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הודיעה: אדי גוטליב לא יצורף

25.7.2017 / 10:37

אחרי שמרבית פרטי העסקה כבר סוכמו מול הפועל תל אביב והבלם, הירוקים הודיעו כי לא יצרפו אותו בסופו של דבר. ההחלטה התקבלה מתוך הבנה כי אם גוטליב יגיע המהלך יפגע בגארי קגלמאכר

יח"צ - חד פעמי

הקיץ המטלטל של אדי גוטליב נמשך: אחרי ירידת הליגה עם הפועל תל אביב ואחרי שכבר סיכם אך לא עבר בסופו של דבר לאופה הרוסית, נראה היה שהבלם יעבור למכבי חיפה ומרבית פרטי העסקה כבר סוכמו, הן מולו והן מול האדומים. למרות זאת, היום (שלישי) הודיעו הירוקים באופן רשמי שלא יצרפו את גוטליב בסופו של דבר.

ההחלטה התקבלה בשיתוף עם המאמן גיא לוזון, מתוך הבנה שצירופו של גוטליב עשוי להוביל לעומס על חוליית ההגנה של הקבוצה, ובעיקר שהגעתו תפגע בגארי קגלמאכר. כזכור, האורוגוואי לא פתח באף אחד משלושת משחקי ההכנה במחנה האימונים בפולין והבין כי הגעתו של גוטליב תפגע עוד יותר במעמדו. קגלמאכר לא ביקש לעזוב, אבל בחיפה מעדיפים שיהיה שחקן חשוב ברוטציה והגעה של בלם הפועל תל אביב הייתה מונעת זאת. גורם במועדון הדגיש: "יש החלטה סופית שגארי יישאר, לא יגיע בלם נוסף".

עסקת גוטליב כאמור כבר הייתה מסוכמת. השחקן אמור היה לחתום על חוזה לשלוש שנים ולהרוויח 230 אלף יורו לעונה, כשהפועל תל אביב אמורה הייתה לקבל שני מיליון שקלים עבור כרטיסו.

עוד בנושא:

בשבוע שעבר פרסמנו: קגלמאכר מוטרד ממעמדו אם גוטליב יגיע
מכבי נתניה לא מרוצה מהבלם תומאס-יול נילסן ופועלת כדי לשחררו
מכבי פתח תקוה תוכל לדרוש על גיא מלמד יותר מ-300 אלף יורו
אמא של ערן זהבי: "אני אמרתי לערן: תעלה על המטוס לסין"

שחקן הפועל תל אביב אדי גוטליב מגיע לאימון. ברני ארדוב
לא יגיע לירוקים. גוטליב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully