וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי שוקל את המשך דרכו בקבוצה

29.8.2016 / 6:40

החלוץ התאכזב כשהוחלף באשדוד, אחיו ניסה לדבר עם ארבלדזה. ג'ורדי קרויף שוחח עם אביו של טל בן חיים וסירב לדון במכירת החלוץ לגרנאדה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: בן אילן

אחרי הניצחון הדחוק של מ.ס אשדוד, במכבי תל אביב לחוצים לסיים את סאגת צירוף החלוץ הזר עד יום רביעי בלילה. זאת כדי שניתן יהיה לרשום אותו לליגה האירופית. כפי שפורסם אמש, הצהובים הגישו הצעה כספית גם למאלמו השבדית על מנת לרכוש את החלוץ האיסלנדי ווידאר קיארטנסון. ההצעה היא בגובה של 3.5 מיליון יורו, בדיוק אותה הצעה שהגישה מכבי תל אביב ללגיה ורשה עבור נמניה ניקוליץ'. בתמונה נמצא גם החלוץ ז'ראר גוהו מקאיראט הקזאחית עליו הציעה מכבי תל אביב פחות.

גורם במכבי תל אביב אמר אמש בתום המשחק באשדוד: "הגשנו הצעות על יותר משלושה חלוצים, אבל מה לעשות שמדובר בחלוצים מצוינים והקבוצות שלהם לא משחררות כל כך מהר? זה בדיוק כמו שגרנאדה רוצה את טל בן חיים ואנחנו לא מוכנים למכור. אנחנו מקווים לראות התפתחויות ביממה הקרובה, כי יש בסיס למשא ומתן שמתנהל מול הקבוצות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הגישה הצעה לחלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון
מכבי תל אביב ניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד

שחקן מכבי תל אביב טל בן חיים. לירון מולדובן
לא מוכנים לשמוע על שחרור שלו לגרנאדה. טל בן חיים/לירון מולדובן

באשר לבן חיים, קיים אתמול אביו אופיר בן חיים שיחה ארוכה עם ג'ורדי קרויף בנסיון אולי אחרון לשכנע אותו למכור את השחקן לגרנאדה. בן חיים האב הגיע למשחק באשדוד ובסיומו הוא שוחח ארוכות עם המנהל המקצועי ביציאה מאיצטדיון הי"א. הספרדים עדיין לא העלו את ההצעה שלהם כדי שתהיה תואמת את סעיף השחרור של בן חיים ובמכבי תל אביב מסרבים לדון בשחרורו. "גם לוותר על ערן זהבי וגם על טל בן חיים באותו קיץ?", אמרו בקבוצה. "זו תהיה כמו התאבדות".

מי שלא מרוצה מהדקות להן הוא זוכה הוא ברק יצחקי. החלוץ אמנם פתח אתמול בהרכב גם כיוון שאורלנדו סה ועדן בן בסט היו פצועים, אבל הוא הוחלף כבר אחרי מספר דקות במחצית השנייה, ונראה היה כי הוא מאוד מאוכזב ומתוסכל מחוסר האמון של שוטה ארבלדזה. מי שלקח אף יותר קשה את החילוף של יצחקי היה אחיו שישב בתא הכבוד ולאחר החילוף, לא הצליח לכבוש את זעמו וירד לשאול שאלות מעבר לגדר את ארבלדזה. המאמן הגיאורגי לא הבין מן הסתם את הדברים שהופנו לעברו. יצחקי מרגיש שהוא זכאי ליותר אשראי והדבר נמשך עוד מהעונה שעברה כשלא קיבל לדעתו מספיק דקות מפטר בוס. בסביבת מכבי תל אביב היה מי שאמר כי יצחקי עשוי לבקש לעזוב אם אכן יגיע חלוץ זר נוסף ואם באמת בן בסט ישאר ואולי אפילו סה לא יסכים לעזוב.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב אוסקר סקאריונה. לירון מולדובן
מספק את הסחורה. אוסקר סקאריונה/לירון מולדובן

ארבלדזה היה אתמול חצי כעוס וחצי משועשע כששוב נשאל באשר לתכניות של מכבי תל אביב להתחזק, תכניות אשר בינתיים לא מתקדמות לשום מקום. "אתם כל הזמן שואלים אותי על התכניות ועל לוח הזמנים ואני יודע היטב שמחר (היום) יהיה יום שני ושאתמול (שלשום) היה 'שבת שלום' וקשה למצוא מישהו לעבוד מולו ביום הזה. אני יודע את הכל ואני יודע שהזמן שלי קצוב לכן אני מאוד עסוק".

על פי לוח הזמנים שלך יהיה למכבי תל אביב חלוץ חדש עד יום רביעי?

"נעשה מה שדרוש לשם כך. אנחנו רוצים להביא שחקן שישדרג אותנו ויהפוך את מכבי תל אביב לחזקה יותר ולא רק להביא מישהו כדי לבצע העברה. אנחנו לא רוצים לעשות טעויות בהעברה".

תביאו שחקן לעמדה נוספת בסופו של דבר?

"את זה אנחנו עוד נראה". על המשחק באשדוד אמר ארבלדזה: "השחקנים שלי התחילו טוב, אבל היו צריכים לסיים יותר טוב. נלחמנו על הנקודות וזה גם חשוב. זכינו בשלוש הנקודות ואנחנו שמחים על כך. אנחנו סופגים, אבל אנחנו גם כובשים בכל משחק כמעט יותר משער. אני לוקח הרבה דברים טובים מהמשחק הזה מלבד הנקודות".

ארבלדזה שישלח מספר משחקניו לנבחרת לקראת המשחק מול איטליה, חיזק את הסגל הלאומי כשאמר: "ראיתי הרבה כדורגל טוב בליגה כאן. יש בישראל שחקנים איכותיים. הליגה כאן החלה לפני איטליה והשחקנים בכושר. אני מאחל לשחקני הנבחרת ללכת בראש מורם למשחק הזה ולא לחשוש מאיטליה. בסופו של דבר הם מסוגלים להפתיע".

אוסקר סקאריונה שוב כבש והוא הרבה יותר יצירתי בינתיים במגרש מאשר בראיונות. "בסוף ניצחנו וזה היה הדבר החשוב. היה קצת קשה בגלל הנסיעה לקרואטיה", אמר. "המאמן יקבע לי היכן לשחק ואני חייב לשחק היכן שהוא אומר לי. במשחק אחד הוא יכול להחליט כך ובמשחק אחר, הוא יכול להחליט אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully