וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: בן שושן מוכן לעזוב רק אם שכרו לא ייפגע

23.8.2014 / 21:16

השחקן מחוזר על ידי הפועל חיפה, אך מחזיק בחוזה של 110 אלף דולר נטו לעונה. עומר פרץ מבוקש על ידי הפועל אשקלון

עומרי קנדה עמית בן שושן שחקני מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
דורש את מלוא שכרו. עמית בן שושן, מימין/יוסי ציפקיס

סוגיית עמית בן שושן ומכבי נתניה נמשכת. השחקן שהגיע לקבוצה בקיץ, יסכים לעבור לקבוצה אחרת רק אם לא ייפגע בשכרו. בן שושן סיכם במכבי נתניה על חוזה בגובה של 110 אלף דולר נטו לעונה וכבר העביר את משפחתו לדירה שכורה בעיר. הוא גם רשם את בנו לגן בנתניה וכעת הוא נאלץ להתמודד עם העובדה שהבעלים אלי שגב לא מוצא את המימון להעברת חוזהו.

בן שושן שמע שהפועל חיפה מעוניינת בו, אבל לא קיבל עדיין שום פנייה רשמית. בכל אופן, גם אם תגיע אחת כזו הוא יהיה מוכן לקבל אותה רק אם לא ייפגע בשכרו. ההערכה היא כי אם הפועל חיפה תציע לו כ-70 אלף דולר נטו לעונה, נתניה תסכים להשלים את ההפרש. בכל מקרה, השחקן ממשיך להופיע לאימוני נתניה בתקווה שיימצא הפתרון עבורו.

שחקן נוסף שממתין להתפתחויות בנתניה הוא עומר פרץ אותו רוצים מאוד בהפועל אשקלון. פרץ שוחח עם מאמן הקבוצה יוסי מזרחי וביקש הבהרות באשר למעמדו. מזרחי אמר לשחקן כי הוא מעוניין בו וכי הוא מבקש זמן עד יום שלישי כדי לקבל אור ירוק מהבעלים שגב. הברזילאי דודו סיארנסה יחזור מחר לאימונים בהדרגה אחרי שבוע שנעדר בגלל הזריקה שקיבל בברכו. דודו משוכנע שהזריקה תסייע לבעיה שיש לו בסחוס ושאחריה הוא ישוב לבריאות תקינה. כזכור, סיכם דודו עם שגב כי אם הזריקה לא תעזור והכאבים לא ייעלמו, נתניה תוכל לשחרר אותו מהחוזה עד חודש דצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully