וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוקולי: "סטנוייביץ' לא עושה חשבון. טוב שהמאמן לא מכיר את המנטליות"

20.8.2014 / 18:46

הקשר דיבר בכנס דסק הכדורגל של הצפון: "המאמן רוצה קשר אחורי אך סומך עליי". גל כהן: "סמי עופר? כאילו משחקים בסוני"

צילום: אדריאן הרבשטיין

דסק הכדורגל חיפה והצפון ערך היום (רביעי) את כנס פתיחת העונה המסורתי שלו, זאת בהשתתפות שחקני מכבי והפועל חיפה, דוברים ועיתונאים. במהלך הכנס דיברו גוסטבו בוקולי וגל כהן עם התקשורת."אם היה קל, היה 3:0 בדקה ה-20. באנו מוכנים כי אנחנו יודעים שזה היה מבחן אחרון לפני הליגה", אמר גוסטבו בוקולי על הניצחון בדרבי על הפועל חיפה אתמול בתוצאה 0:2. "ידענו כמה דרבי חשוב למועדון ולאוהדים. עשינו עבודה טובה כדי להגיע מוכנים לפתיחת העונה", אמר גוסטבו בוקולי. "רואים שהקבוצה עובדת טקטית טוב יותר העונה. קשה להגיע לשער שלנו. הם הגיעו להזדמנות אחת. מול עכו ספגנו מקרן. כולם הבינו שכולם עושים הגנה. העונה אני צריך לרוץ פחות. עדיף שכולם יחזרו אחורה וזה ייקל על ההתקפה".

בוקולי נשאל על השפעת המאמן הזר, אלכסנדר סטנוייביץ' על הקבוצה. "כל אדם חדש במערכת, לא משנה זר או ישראלי, שחקנים רוצים להוכיח את מקומם. עשר שנים אני פה ויודע שכולם רוצים להצליח, בטח כשבא זר ולא מכיר את המנטליות ורוצה להוציא את המקסימום מהשחקנים, יש אווירה ומחשבה אחרת. אנחנו צריכים לתת הכל עד הסוף. המאמן לא עושה חשבון לאף אחד, לא מכיר מנטליות וזה טוב מאוד לכדורגל".
"אני לא מסתכל על העבר אלא על העתיד", המשיך הקשר. "העונה הקבוצה יותר בוגרת. הזרים ברמה גבוהה יותר. הם משפיעים והם שיחקו בליגות טובות. מי שנמצא כאן יודע שלהתחיל טוב זה לא מספיק. סטנוייביץ' מלמד אותנו שצריך להתקדם ולהיות צנוע. מה שקרה בעונה שעברה היה, בטוח שיהיו משחקים פחות טובים כי אי אפשר לנצח עד סוף העונה".

"האם אנחנו קבוצה לאליפות? ימים יגידו", ענה על השאלה המתבקשת. "ברור שהקבוצה יכולה אבל נצטרך להביא תוצאות. יש עתיד לקבוצה הזאת. אנחנו בדרך הנכונה. מה שנתנו זה לא המקסימום. אפשר להשתפר. כמה אני יכול לסחוב? תודה לאל בגיל 36 אני לא מאמין שאני בגיל כזה. כל בוקר אני שואל את עצמי בן כמה אני. אסיים את הקריירה שלי בשיא. אם לא אוכל לתת 200 אחוז אפרוש. אני רץ 12 קילומטר במשחק".

על השאלה האם מעמדו נפגע מהחיפוש אחר קשר אחורי אמר בוקולי: "קבוצה גדולה צריכה שלושה או ארבעה באותו תפקיד. גם בעונות האליפות זה היה כך. צריך תחרות. אני לא חושב שאם סטנוייביץ' מביא רכש הוא לא סומך עליי. העונה ארוכה והמאמן צריך כמה אופציות".

גוסטבו בוקולי שחקן מכבי חיפה מול הפועל חיפה. קובי אליהו
"רואים שהקבוצה עובדת טקטית טוב יותר העונה". בוקולי/קובי אליהו

גל כהן נשאל על ההכנות של קבוצתו: "אנחנו מוכנים לליגה. עשינו ארבעה משחקים במחנה אימון ועוד שני משחקי גביע הטוטו. יש לנו הרבה שחקנים ואנחנו צריכים להתחבר אבל אנחנו קבוצה חזקה. ראובן מנתק אותנו מהדברים מסביב. אנחנו לא מעורבים בדברים שקורים מסביב. אנחנו מקווים שהכל יסתדר. אם יהיו תוצאות טובות הכל יישכח ואם לא יהיו אז בטח יתעסקו בזה יותר. התחושה אחרי המשחק אתמול הייתה שלא סיכנו את השער אבל במשחק הקודם כבשנו שני שערים. מקווה שנעשה קפיצת מדרגה ונעשה אפילו פלייאוף עליון".

על העובדה שעוזר המאמן העוזב אייל טרטצקי הביא ציוד ברכבו האישי בשל בעיות לוגיסטיות ענה: "הגיע היום האוטו.המתקן והמחסנים בקריית חיים ולוגיסטית זה בעיה לעבור לאבי רן אבל מדובר במתקן ברמה הכי גבוהה. גם בעונה שעברה בני יהודה לא דמיינה שתרד ליגה.יש קבוצה טובה בחיפה ויש זרים טובים .אם נתחבר מהר אז אני מאמין שלא נהיה במאבקי התחתית".

גל כהן נשאל על כמות המנויים הנמוכה יחסית לירוקים וענה: "אני לא מצפה שיגיעו שלושים אלף אבל אם יהיו תוצאות אני מאמין שיבוא קהל גדול ותהיה אווירה טובה. זה אצטדיון מדהים, כיף לבוא וזה מרגיש כאילו אתה משחק בסוני. זה נותן חשק לשחק ואני מאמין שהמתקן הזה ייתן לנו דחיפה השנה".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה (ימין) מול גל כהן שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
נהנה מכל רגע באצטדיון החדש. גל כהן/קובי אליהו

בוקולי נשאל על התפקוד של יוסי בניון בתוך הקבוצה ואמר: "התאמנתי עם בניון בעונה שעברה. למרות מה שהוא עבר בכדורגל אין לו טיפת אגו והוא רק מנסה לעזור. הוא דואג לקבוצה ולא לעצמו. יש לו הרבה כדורגל. מעבר לזה הוא נותן הרבה לחדר ההלבשה, זה דבר ששנים לא היה במכבי חיפה. זה יתרון גדול שיש שחקנים ותיקים. אידריסו מבחינת היכולת הוא בן 22. לא האמנתי שהוא בן 34". בוקולי נשאל על יניב קטן ואמר: "הוא אדם מקסים שתרם הרבה לקבוצה. נקווה שבעתיד יהיה חלק מהקבוצה".

"עצוב לדעת שיש ארגון של החמאס שלא אכפת לו מאנשיו ורוצה לעשות טרור", אמר בוקולי על המצב הביטחוני. "השחקנים הזרים? הם לא חוששים". על השאלה האם הוא מצפה לזימון לנבחרת ענה: "אני פה. אם גוטמן חושב שאני יכול לעזור, אז בבקשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully