וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: לארי קאיודה הורחק משני משחקים בפועל

20.8.2014 / 18:33

החלוץ נענש גם בהרחקה של שני משחקים ע"ת בעקבות הנגיחה בפניו של ליאור לוי. גורם: "אלי שגב צריך להעמידו במקום"

השופט מנשה משיח שולף כרטיס אדום לשחקן מכבי נתניה לארי קאיודה. ברני ארדוב
נענשה בחומרה. קאיודה סופג אדום ממשיח/ברני ארדוב

לארי קאיודה, חלוצה של מכבי נתניה ספג היום עונש חמור בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל והורחק משני משחקים בפועל ועוד שניים על תנאי. כזכור, קאיודה ספג כרטיס אדום ממנשה משיח במשחק גביע הטוטו מול הפועל תל אביב אחרי שנגח בפניו של מגן האדומים ליאור לוי והיום הוא ספג את עונשו.

יוסי מזרחי עדיין לא שוחח עם השחקן בארבע עיניים לאחר המקרה ולמעשה, גם לא דיבר עם השחקנים על המקרה, מה שתכנן לעשות לפני המשחק נגד הפועל תל אביב, אך מתכוון להתייחס בצורה קשה לסיפור. בנתניה מדברים על כך שקאיודה הרשה לעצמו יותר מדי גם באימונים מאז פתיחתם מכיוון שהוא מרגיש קרבה מיוחדת לבעלים אלי שגב.

בנוסף לעונש מההתאחדות, השחקן יעמוד בפני ועדת משמעת פנימית וצפוי לעונש. גורם במועדון אמר: "אם שגב רוצה בעתיד ליהנות ממכירתו של קאיודה לקבוצה באירופה בהרבה כסף הוא צריך להיות הראשון שישאף להעמיד אותו במקום כי כמו שכתבו בעבר, חוסך שבטו שונא בנו".

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
זועמים על מחירי הכרטיסים. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

בתוך כך, אוהדי מכבי נתניה זועמים על הנהלת הפועל תל אביב שקבעה מחיר של 100 שקל למבוגר ו-50 שקל לנוער למשחק הליגה בין הקבוצות בשבת. האוהדים העבירו בעזרת מנהלי עמותת "האדומים" מסר להנהלת הפועל תל אביב לפיו יחרימו את המשחק אם המחירים לא ישתנו. גם הנהלת המועדון מנסה לעזור לאוהדים להוזיל את המחירים. "המחירים לא הגיוניים ולא מתאימים למשחק כדורגל בשום ליגה בישראל", נכתב בדף הפייסבוק של ארגון האוהדים. "שום משחק בליגה לא מצדיק מחיר של 50 שקל לילד ו-100 למבוגר ומכאן אנחנו קוראים לכל אוהדי הקבוצות להפסיק לשלם מחיר כזה. כמה שזה קשה, רק בדרך הזו נוכל לגרום להנהלות שונות להפסיק לעשוק את אוהדי הכדורגל". כידוע, בשלב זה לא ברור האם המשחק אכן יתקיים בשל המצב הביטחוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully