וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן שלום לשחקני באר שבע: "כולם רצו שתעברו"

29.7.2014 / 15:01

השר לפיתוח הנגב והגליל שוחח עם השחקנים בעקבות ההדחה מאירופה. רעננה פנתה לאבו לאבן, באר שבע סירבה לשחררו

השר לפיתוח הנגב והגליל סילבן שלום, ערך היום (שלישי) אסיפה עם שחקני הפועל באר שבע. שלום הגיע לתמוך בקבוצה אותה הוא אוהד לרגל המצב בדרום וההדחה מאירופה. "שמח להיות כאן ובטח כשאני אוהד הקבוצה. אנחנו יודעים מה עובר על הדרום", פתח השר. "כולם רצו שתעברו את ספליט, אבל אליניב ברדה, פעם הבאה תן גול. אני צוחק כי נתת הרבה גולים ובזכותך הקבוצה עלתה. אני רוצה להודות לאלונה על כל התמיכה". ברקת אמרה: "כששמעתי שאתם מגיעים לבאר שבע היה חשוב לי שתבואו לכאן ואני שמחה שאתם כאן, זה מחזק?. גם ראש עיריית קריית שמונה, הרב ניסים מלכה, היה בביקור ואמר: "אני אוהב אתכם ומחזק אתכם ומתנצל שלקחנו לכם את הגביע".

הבלם ויליאם סוארס נחת הלילה, כצפוי, בישראל, זאת לאחר שהאריך את חופשתו בפורטוגל. במועדון הכחישו כי השחקן עיכב את הגעתו לנוכח המצב. אלישע לוי אמר בקצרה לשחקנים: "היה לנו משחק טוב מול ספליט, היינו עדיפים הרבה על היריבה, אבל היה חסר לנו את הגול ואת הרגל המסיימת". בקרוב יקרין המאמן וידאו של המשחק במטרה ללמוד מהטעויות שהובילו להדחה. במועדון ממשיכים לנסות להנחית קשר זר בישראל.

החלוץ יוסף אבו לאבן קיבל פנייה מהפועל רעננה, אך במועדון סירבו לשחררו. כזכור, אלונה ברקת עדיין לא החליטה האם להשקיע תקציב בחלוץ נוסף, בזמן שהמאמן אלישע לוי מעדיף לחזק את ההתקפה. אם חלוץ נוסף לא יצטרף, ייתכן שאבו לאבן יישאר בקבוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגיע לתמוך. השר שלום עם ברקת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully