וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים נחתה, האוהדים שרו בגנות עזה

28.7.2014 / 17:15

כ-250 אוהדים קיבלו את הקבוצה בצורה שנויה במחלוקת ובין היתר שרו: "עזה בית קברות, רוצים עוד אלף הרוגים". דיון מתוח בין הרוש לטביב: "יש דם רע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בית"ר ירושלים נחתה היום (שני) אחר הצהריים בישראל לאחר מחנה אימונים של עשרה ימים אותו ערכה בקובלנץ, גרמניה. כ-250 אוהדים המתינו לשחקנים בנתב"ג, אך הקבוצה התעכבה בכשעתיים וחלק מהאוהדים החליט לנטוש. אלו שנשארו הניפו את השחקנים ועודדו אותם.

האוהדים גם הגיבו למצב הביטחוני ועוד לפני הגעת השחקנים שרו שירים שנויים במחלוקת בגנות הפלסטינים: "עזה עזה בית קברות", "רוצים עוד אלף הרוגים", "מחר בעזה אין לימודים, לא נשארו שם ילדים". אופיר קריאף ניצח על שירי האוהדים יחד עם הקהל, כשגם ססאר ארסו, בוריס קליימן ולידור כהן קפצו ושרו.

אוהדי בית"ר ירושלים מחכים לשחקנים. קובי אליהו
אבוקות, דגלים ושירים בגנות עזה. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

עומר אצילי אמר לאחר הנחיתה: "אין דבר כזה, האוהדים נפלאים ונקווה שנוכל לתת להם הרבה נחת העונה. יש כאן מרקם חברתי נדיר. היה לנו מחנה טוב, אבל תמיד יש מקום לשיפור. זו שנת מבחן עבורי, אני מקווה להיות משמעותי יותר אחרי שנה של למידה. תהיה לנו קבוצה אטרקטיבית, התקפית ואני מקווה שנצליח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
עומר אצילי שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
תהיה קבוצה אטרקטיבית. עומר אצילי/קובי אליהו

הקבוצה ערכה במסגרת המחנה שני משחקי הכנה נגד קבוצות מהליגה השלישית והרביעית, כאשר את הראשון סיימה בתיקו 1:1 (אבישי כהן) ואילו במשחק השני ניצחה 0:2 משערים של עומר אצילי ושלומי אזולאי.

במועדון מבינים כי משחק גביע הטוטו נגד הפועל פתח תקוה שאמור היה להתקיים בשבת, עשוי להתבטל ובמקרה כזה ינסו למצוא לעצמם יריבת אימון לסוף השבוע הקרוב או לתחילת השבוע הבא. השבוע ייבדקו במועדון מספר אופציות לעמדת הזר החמישי, כאשר הנטייה היה לחפש שחקן שיכול להשלים את ז'רקו קוראץ' בחלק הקדמי.

אופיר קריאף שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
נישא על כפיים. אופיר קריאף/קובי אליהו
אוהדי בית"ר ירושלים, לה פמיליה. קובי אליהו
גם נציגי לה פמיליה הגיעו/קובי אליהו

במקביל לנחיתת הקבוצה, נערך גם דיון הבוררות בין אריאל הרוש לבית"ר ירושלים. הרוש הגיע יחד עם עורכי דינו ואילו את בית"ר ייצגו היועץ המשפטי רוני מוזסון והבעלים אלי טביב, שלא לחץ את ידו של השוער. בכל מקרה, זהו דיון ראשון מבין שניים ועד יום רביעי יצטרכו להגיש שני הצדדים את דרישתם לבורר ובשבוע הבא הוא יקבל החלטה בעניין.

הדיון המתוח לווה בצעקות בחלק מהמקרים, כשנציגיו של הרוש טענו כי בבית"ר מתעללים בשוער, ובשל העובדה שהבינו כי אינו מוכן לקצץ בחוזהו החליטו שיתאמן בצד. בבית"ר היו שתי גרסאות היום: הראשונה, שהרוש לא רוצה להמשיך בבית"ר ומחפש קבוצה אחרת בארץ או בחו"ל; והשנייה שהוא המריד שחקנים כנגד המועדון.

טביב אמר לאחר הדיון: "יצאתי מחויך, אבל אני תמיד מחויך. אסור לי לדבר כרגע. לא יודע איך זה ייגמר".

עו"ד רועי רוזן, נציגו של הרוש, אמר: "היה דיון סוער עם הרבה צעקות וכעסים. יש דם רע בין הצדדים וטענות הדדיות. המסרים שלנו לגבי ההתנהגות הבלתי סבירה של בית"א הועברו. לשמחתנו, הבורר קבע מועדים קצרים לבירור ההליך והעניין יוכרע תוך שבועיים. אריאל הרוש רגוע, הוא רוצה לשים את הסיפור מאחוריו ולחזור לשחק".

מור שקד, ססאר ארסו, טל כחילה שחקני בית"ר ירושלים על כתפי האוהדים. קובי אליהו
ססאר ארסו/קובי אליהו
טל כחילה שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
טל כחילה/קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים עם האוהדים. קובי אליהו
שחקני בית"ר ירושלים עם האוהדים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully