וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר כרטיס לאוהדי מכבי תל אביב לדרבי: 132 שקל

23.4.2014 / 18:07

זעם בקרב האוהדים שיקבלו 1,450 כרטיסים: "תרגיל מלוכלך". דיווח: "חואן פאבלו סיכם לעוד עונה". מאמצים להכשיר את זהבי

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

שחקני מכבי תל אביב שזכו אמש ליום חופשי, ישובו הערב (רביעי) לאימונים ויפתחו בהכנות לקראת הדרבי נגד הפועל תל אביב, בשבת בבלומפילד, שעשוי להיות משחק ההכתרה הרשמי של הקבוצה, בדרך לאליפות שנייה ברציפות.

פער הנקודות בראש הטבלה עומד כעת על 11 נקודות, כשנותרו עוד חמישה מחזורים לסיום העונה ו-15 נקודות בקופה. מעידה של הפועל באר שבע במשחק החוץ שלה בדוחא נגד בני סכנין בתוספת ניצחון של מכבי בדרבי, והצהובים יוכלו לפתוח רשמית בחגיגות האליפות. בצוות הרפואי בקרית שלום יעשו בימים הקרובים מאמצים להכשיר את הקשר ערן זהבי, שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי ונמצא כרגע בספק גדול למשחק.

זהבי, שנפצע לפני כשבוע וחצי במשחק נגד מכבי חיפה, החמיץ לפני יומיים את משחק החוץ בסכנין ומאז שנפצע עדיין לא ערך אימון עם הקבוצה. למאמן פאולו סוזה נותרו עוד שלושה אימונים לבחון את מצבו של זהבי ואז תתקבל החלטה בנוגע לשיתופו במשחק.

על פי דיווחים בתקשורת המקומית בחיחון, השוער חואן פאבלו הגיע לסיכום על הארכת חוזהו לעונה נוספת במכבי תל אביב. השוער בן ה-35, ששיחק ארבע שנים בספורטינג חיחון לפני ההגעה לישראל, שיחק העונה בכל 31 משחקי הליגה וספג רק 22 שערים - פחות מכל שוער אחר בליגת העל.

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב בועט פנדל. יוסי ציפקיס
מאמצים להכשירו. ערן זהבי/יוסי ציפקיס

ובינתיים מכבי תל אביב קיבלה בשעות הצהריים הודעה מהפועל תל אביב לפיה יוקצו עבור אוהדיה 1,450 כרטיסים בדרבי כאשר שאר הכרטיסים ביציעי 10 ו-11 הוקצו לגורמים אחרים. על פי ההודעה, מחירי הכרטיסים לדרבי יהיו 132 שקל למבוגר ו-66 שקל לנוער וחיילים (עלייה של למעלה מ-30 אחוז ממחיר כרטיס לדרבי האחרון שנערך רק לפני חודש). פנייה רשמית שנעשתה לבכירים בהנהלת הפועל תל אביב על מנת להוזיל את מחירי הכרטיסים נענתה בשלילה.

בעקבות הדברים, מביעים אוהדי מכבי תל אביב את כעסם על המחירים הגבוהים. אחד האוהדים אמר: "זה תרגיל מלוכלך של הנהלת הפועל תל אביב שמעוניינת לעשות קופה על גבם של אוהדי מכבי. אנחנו מקווים שהשחקנים יחזירו להפועל על המגרש וזו תהיה התגובה הכי טובה לביזיון הזה".

בלי קשר, הערב התבשרה הקבוצה על כך שספגה קנס בגובה 10 אלף שקל אחרי שהורשעה בסעיף של התפרעות אוהדים במשחק האחרון נגד בני סכנין. הקנס מגיע כתוצאה מכוסות שתייה שנזרקו מיציע אוהדי הצהובים למגרש.

על פי גורמים בקפריסין, מכבי תל אביב וא.א.ק לרנקה סיכמו שהקשר חסן אבו זייד יושאל לקבוצה הקפריסאית לעונה נוספת. אבו זייד עבר בינואר לא.א.ק, רשם שבע הופעות ליגה, אך נפצע בברך וסיים את העונה. אגב, המנהל הספורטיבי של הצהובים ג'ורדי קרויף הגיע לקפריסין לסבב שיחות ובין היתר הוא אמור להיפגש עם המנהל הספורטיבי של א.א.ק צ'אבי רוקה, ששיחק איתו בברצלונה בעבר, ועם גונסאלו גרסיה המושאל ממכבי תל אביב לאנורתוזיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully