וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משומר פונה לביה"ח, בחיפה גינו את הקריאות לטואטחה

19.4.2014 / 21:46

חשש לשבר למגן, הקרע בין טואטחה לקהל מעמיק, חיפה מגיבה: "הקריאות הללו פוגעות בכולנו". לוי: "מנסים להתרומם"

one

תגידו מזל טוב למכבי חיפה, שאחרי ארבעה הפסדים רצופים, רשמה הערב (שבת) סוף סוף נקודות ראשונות בפלייאוף העליון, אחרי ניצחון 1:2 על הפועל באר שבע המידרדרת. הירוקים נהנו משערים של שובל גוזלן (1) ואלון תורג'מן (45) בדרך לשלוש נקודות, שמקרבות אותם כדי נקודה אחת בלבד מהפועל תל אביב במסגרת המאבק על המקום הרביעי. מאור בוזגלו צימק בדקה ה-9 עבור באר שבע, שהמקום השני כבר נמצא עבורה בסכנה.

גם הניצחון לא השקיט את הרוחות בגזרת טאלב טואטחה, שספג שריקות בוז מאוהדי קבוצתו בכל נגיעה בכדור, זכר לתקרית בה היה מעורב לפני מספר שבועות. בסיום המשחק ניגשו שחקני הקבוצה לטאלב טואטחה וחיבקו אותו. השחקן שכמעט כבש בדקה ה-90 זכה לשריקות בוז צורמות גם בסיום המשחק אך היה הראשון שירד לחדר ההלבשה ונמנע ממגע עם האוהדים. במהלך השבוע ינסו בחיפה ליזום פגישה בין השחקן לאוהדים.

גם מכבי חיפה הגיבה באופן רשמי למצב המתוח, ומסרה: "מועדון כדורגל מכבי חיפה מגנה את הקריאות נגד שחקן הקבוצה טאלב טואטחה מצד חלק מהקהל הערב בנתניה. קריאות אלו פוגעות בכולנו, בראש ובראשונה במכבי חיפה , בקהל הרחב ובשחקן עצמו ונוגדות את רוח המועדון . אנו כמועדון נעשה הכל לפתור סוגיה זו בתקווה שקריאות אלו לא יחזרו".

בחיפה ציינו לטובה את ההשתלבות של ערן ביטון ועדי קוסטנטינוס בהופעת הבכורה שלהם העונה, אך נוסף להם כאב ראש בעקבות הפציעה של אייל משומר במהלך המשחק. המגן פונה לבית החולים עם חשש לשבר בעצם הבריח.

מכבי חיפה ניצחה את הפועל באר שבע 1:2

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יכול לנשום לרווחה. בנאדו/ברני ארדוב

"עברנו תקופה לא פשוטה, הפסדנו ארבעה משחקים ומכבי חיפה לא רגילה לזה", אמר מאמן מכבי חיפה אריק בנאדו. "באנו בגישה טובה ועשינו מהלכים טובים. אני שמח מאוד מהניצחון ועוד יותר מהדרך. אני שמח".

לגבי המאבק הכרטיס לאירופה אמר בנאדו: "ננסה להשיג את הכרטיס, בשבועות האחרונים לא היה מה לדבר על זה בצורה ששיחקנו, אבל עכשיו כל עוד אנחנו קרובים נעשה הכל. היה משבר מנטאלי לשחקנים, עברנו לא מעט נפילות, קרו לנו דברים לא טובים אבל עכשיו נראה שאנחנו מתחזקים ונראים טוב יותר. היום הייתה לנו יותר איכות מול השער בהשוואה למשחק הקודם. אני מקווה שיהיו לנו עוד רגעים יפים".

על טאלב טואטחה: "לא נעים ששחקן מקבל מהקהל שלו בוז, קרה מצב לא נעים שגרם למצב הזה, אבל טאלב נתן משחק טוב, הוא בא בגישה חיובית וניסה לעשות דברים. זה תפקידו של שחקן, לשחק טוב בתקופות כאלה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה, טאלב טואטחה, מול טומיסלב פאיוביץ', הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הרוחות לא נרגעות. טואטחה/ברני ארדוב

"אנחנו לא רגילים לארבעה הפסדים רצופים", הוסיף יניב קטן. "עשינו משחק טוב מאוד, עכשיו אנחנו מאושרים סוף סוף לנצח. אירופה? פחות מתעסקים בזה. צריך להתקדם צעד אחר צעד ולא להסתנוור. יש לנו גם לא מעט ליקויים שצריך לתקן. צריכים להיות מוכנים להכל".

לגבי טואטחה: "דיברתי איתו, זו סיטואציה לא טובה לאף אחד. טאלב הוא אחלה ילד, אני מקווה בשביל כל הצדדים שזה יסתדר עד סוף השבוע הקרוב. זה לא עושה טוב לאף אחד".

בצד המפסיד, אלישע לוי אמר: "מה שמאוד בלט זה שהגענו להרבה הזדמנויות, אבל שהיינו מאוד רכים. קשה לנצח קבוצה כשאתה כל כך רך. הפסדנו היום, אבל בסך הכל השחקנים עושים את המקסימום כדי להתרומם. לפעמים זה לוקח משחק אחד, לפעמים שניים ולפעמים שלושה, אבל אנחנו נשמור על המקום שלנו. יש לנו יתרון על פני קרית שמונה, אני מקווה שנדע לשמור על זה, למרות התקופה הפחות טובה".

אלישע לוי, מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
אלישע לוי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully