וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי מוסא: "בושה שיו"ר התאחדות מעיר לשחקנים"

מגן רמה"ש התייחס לתקרית בינו לאבי לוזון. אווירה קשה במכבי פתח תקוה: "זה כנראה הסוף שלנו, חבורה של פראיירים"

קובי אליהו

במכבי פתח תקוה, כך עושה רושם, כבר השלימו עם הירידה לליגה הלאומית. הקבוצה מאם המושבות הובסה הערב (שבת) 4:1 בידי הפועל ניר רמת השרון, והיא שש נקודות מתחת לקו האדום, כשנותרו תשע נקודות בלבד בקופה. רועי דיין כבש ראשון והעלה את מכבי פתח תקוה ליתרון בדקה ה-35, אך יוסף אבו לאבן, שנכנס כמחליף ברמת השרון בדקה ה-55, כבש שלושער ענק (70, 78, 90) ושער נוסף של אמיר האדזיץ' בפנדל (90) חרץ את גורלה של פתח תקוה האומללה.

במהלך המשחק אירעה התקוטטות במרכז המגרש: אבי לוזון, יו"ר ההתאחדות צעק לעבר קובי מוסא מיציע הכבוד הסמוך: "קובי, אל תשחק אותה עבריין". מוסא ענה לו: "מי אתה בכלל? מה אתה מדבר אליי?".

1:4 גדול לרמת השרון על מכבי פתח תקוה, שקרובה ללאומית

שחקן מכבי פתח תקוה ויקטור מרעי. קובי אליהו
איזו התרסקות. מרעי/קובי אליהו

מיד בסיום המשחק נכנסו שחקני פתח תקוה לחדר ההלבשה ונראו בהלם. "תפסנו את הראש, זה כנראה הסוף. אנחנו חבורה של פראיירים", אמרו שחקנים בסיום. "חבל על המועדון הזה, אנחנו עוד לא מרימים ידיים, אבל 90 אחוז שאנחנו בליגה השנייה".

"זאת כנראה לא העונה שלנו. כל הבלאגן עם איציק לא השפיע, אבל גם בפעם הקודמת היו אירועי המושבה ואירועים לא בריאים. הבעיה כאן התחילה עוד קודם, בקיץ ובינואר. היינו זקוקים לשחקנים טובים יותר אבל הכל בדיעבד". איציק לוזון היה נוכח במשחק, אבל לא נכנס לחדר ההלבשה בסיום.

"פתחנו פנטסטי, אבל נחלשנו בהמשך", הסביר מאמן מכבי פתח תקוה, ייטב לוזון. "יש עוד שלושה משחקים וצריך לסיים אותם כמו שצריך. התחושות קשות. אין מה לדבר עם השחקנים, צריך להסתכל קדימה. השחקנים שיחקו מצוין מול יריבה קשה מאוד. באופן טבעי, כשקבוצה מובילה 0:1, מהרצון לשמור על התוצאה הולכים יותר מדי אחורה. יש חלק גדול מאוד לשיפוט במשחק. היה פאול על השוער בגול הראשון. לא צריך לרצוח את השוער בשביל שישרקו לפאול, אבל אני כבר לא מחפש להאשים את השופטים. יש הרבה מה לתקן, אבל זה לא הזמן לעשות סיכומים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן רמת השרון, יוסף אבו לאבן, חוגג. קובי אליהו
גיבור השעה. אבו לאבן/קובי אליהו

חיים שאבו החמיא בסיום לאבו לאבן, ששוב התגלה כאס שלו מהספסל: "הוא מתאמן כמו מקצוען אמיתי, הימרתי עליו וזה הצליח לא בפעם הראשונה. אף אחד לא הימר על 1:4 לנו, בחצי הראשון לא הגענו למשחק בעיקר בגלל הלחץ. בחצי השני הצגנו את היכולת שלנו. אני שמח שזה נגמר לטובתנו".

"מגיל קטן אני חלוץ, תמיד לימדו אותי לחפש את השטחים הפנויים מהם אפשר להבקיע שערים. לשמחתי, היום הכל הלך", אמר יוסף אבו לאבן, גיבור הערב. "קיבלו אותי יפה מאוד פה, זו הפעם הראשונה שלי מחוץ לבית, הפועל באר שבע, וכולם מתייחסים אליי יפה מאוד. מתי אפתח בהרכב? כשהמאמן יחשוב שאני מספיק טוב".

קובי מוסא התייחס בסיום המשחק לתקרית עם אבי לוזון: "אני לא מתייחס אליו יותר מדי, חוץ מזה שזה בושה שהוא בכלל מעיר לשחקנים מהקבוצה היריבה, הוא יו"ר ההתאחדות לכדורגל והוא מעיר לשחקנים יריבים תוך כדי משחק. אני חושב שזו בושה אבל עדיין זה לא מעניין. אנחנו החזרנו במגרש וניצחנו וזה מה שחשוב. אני לא יודע מה קורה בעולם אבל מה שקרה פה זה בושה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully