וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו: "הלוואי שכילד היו לי את האפשרויות האלו"

שחקן רמת השרון התארח במפגן הזדהות חברתי עם מאבקה של הקהילה האתיופית לשילובם בחברה ועודד את הילדים

במפגן הזדהות חברתי שנערך אתמול (רביעי) במגרש האימונים של הפועל קטמון ירושלים עם מאבקה של הקהילה האתיופית לשילובם בחברה, ביוזמת תוכנית 'בועטים את הגזענות והאלימות מהמגרשים', התארחו שחקנה של עירוני ניר רמת השרון ברוך דגו ופעיל חברתי ומתנדב בעמותת טבקה רמי יעקב.

"כשאני רואה את העבודה שנעשית פה עם הילדים, אני אומר לעצמי שהלוואי שלי כילד היו את האפשרויות האלו", סיפר דגו. "אני מקווה שיהיו במדינה עוד פרויקטים כמו 'ליגת השכונות'. אני מאמין שהפרויקט הזה ייתן לילדים אפשרויות בעתיד להשתלב בצורה טובה יותר בחברה, עם ערכים של אזרחות טובה וסובלנות לאחר".

את האירוע כיבדו משלחת של כ-30 נציגים מאופ"א, שהגיעו לארץ כאורחים של ההתאחדות לכדורגל על מנת ללמוד על פרויקטים לשינוי חברתי בספורט. פרנק לודולף, ראש מחלקת שירותי חינוך בכדורגל באופ"א, התרשם מהמיזם החברתי והבטיח לבחון אפשרות לסיוע עתידי מאופ"א.

באירוע נטלו חלק מאות ילדים, הורים, חברים ובני משפחה מקבוצות הפועל קטמון ירושלים ובני יצא'לאל רחובות. טורניר הכדורגל היה טורניר מן המניין של 'ליגת השכונות', בו נטלו חלק לצד קבוצת הילדים של בני יצ'אלאל קבוצות הבנים של 'ליגת השכונות', קבוצות המגיעות משכונות בירושלים וסביבתה, דוגמת גבעת גונן, בית צפאפא, גילה, אבו טור, נוה יעקב, קרית מנחם. במשחק הגמר קבוצת הילדים של בני יצ'אלאל גברה על קבוצת הילדים של בית צפאפא 0:2.

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully