וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ארבעה זרים רוצים לעזוב

אדל, איגייבור, אורמוש ופרנסמן מאוכזבים מחוסר היחס כלפיהם. ההנהלה: "שטויות". דמארי: "לא רוצים להרוס את המאזן בדרבי"

גזרת השחקנים בהפועל תל אביב מסרבת להירגע. לוואלה ספורט! נודע כי לפחות ארבעה מתוך חמשת הזרים של הקבוצה לא מעוניינים להמשיך בעונה הבאה במועדון לאור העובדה כי אין הנהלה מתפקדת ואין איש אחראי מטעמה על צרכיהם הבסיסיים. מלבד הבלם הסלובני מרקו שולר, המציג יכולת פושרת ועתידו תלוי קודם כל בהחלטת המועדון האם להאריך את חוזהו, יתר הזרים מאוכזבים מאוד מחוסר היחס כלפיהם.

לטענת מקורבים למועדון, נוסא איגייבור, אפולה אדל, מירקו אורמוש וביוואן פרנסמן החליטו שהם אינם רוצים להמשיך אצל סגנית האלופה בעונה הבאה. מקרה שממחיש את המצב נעגום במועדון אירע השבוע. הניגרי איגייבור התלונן מעל לשבוע ימים על כך שאין לו אינטרנט בדירתו ולמעשה שבוע שלם היה לטענתו מנותק מחבריו.

בדומה לניגרי, גם אדל מאוכזב מאוד מהיחס לו הוא זוכה בארץ ולכן לוחץ על סוכניו למצוא לו קבוצה חדשה. בעניין אורמוש, שמחזיק בחוזה עד תום העונה בלבד, ופרנסמן לא בטוח כי הפועל מעוניינת להמשיך את התקשרות עם השניים, אך גם מצידם קיימת אי שביעות רצון מהיחס לו הם זוכים.

מהפועל תל אביב נמסר: "אין שום דבר כזה. מדובר בשטות מוחלטת. השחקנים הזרים קיבלו ויקבלו את היחס הטוב ביותר".

עומר דמארי: "חולם לכבוש בדרבי"

בתוך כך, המשטרה נערכת לחזרתו של אלי טביב לארץ ביום שישי. על פי המידע בידם של אוהדי הקבוצה, הבעלים אמור לנחות בשעה 15:00 ומאות מהם אמורים להגיע לנתב"ג בכדי למחות כנגד טביב והתנהלות הקבוצה. אגב, מקורבים גם לבעלים וגם לאוהדי הקבוצה לא רואים סוף לסכסוך המתמשך ביניהם וחוששים כי עתיד וגורל המועדון יהיה זהה למועדון הכדורסל של הפועל תל אביב.

בינתיים, הקבוצה החלה את הכנותיה לדרבי התל אביבי הגדול שייערך ביום שני. בקבוצה ינסו לשים את המשקעים בצד ולנצח את המשחק היוקרתי בשביל האוהדים. המאמן ניצן שירזי לא תרגל היום (חמישי) את ההרכב שאמור לפתוח במשחק, אך נראה כי הוא יבצע כשלושה שינויים לעומת ההרכב שפתח ב-1:1 מול רמת השרון בשבוע שעבר.

הקשר שי אבוטבול והניגרי נוסא איגייבור, שמחלים מפציעה, צפויים להיות כשירים ואחד מהם אמור להחליף את רועי גורדנה בהרכב. טוטו תמוז יחזור לחוד במקומו של מהראן לאלה ומירקו אורמוש, שכבש את שער השוויון, יחליף את אלוראי כהן. מור שושן ימשיך לשחק בעמדת הבלם במקומו של וואליד באדיר המורחק.

שחקנים בקבוצה ציינו כי האוירה באימון הערב הייתה מצוינת ואפילו הקפטן וואליד באדיר שבינו לבין חבריו לקבוצה שרר נתק, נראה היום במצב מרומם הרבה יותר ואף התבדח עם מספר שחקנים.

החלוץ עומר דמארי, שנציגים של קבוצת ליל יגיעו לצפות בו בשני, התייחס לפני האימון לדרבי ואמר: "בשנים האחרונות נוצר מצב שהפועל תל אביב לא מפסידה בדרבי ואנחנו לא רוצים להיות אלה שהורסים את המאזן. אני לא חושב שיש פייבוריטית, הולך להיות משחק קשה מאוד. אנחנו מקווים לא לאכזב את הקהל".

דמארי התייחס לתקופה הלא טובה בה נמצאת הפועל לאחרונה, לאחר שתי תוצאות התיקו הרצופות: "אנחנו לא באים במצב הכי טוב, אבל גם מכבי לא בתקופה טובה. ברור שאני חולם לכבוש בדרבי, זה המשחק הכי חשוב העונה. בכל מקרה, הכי חשוב שננצח. ניצחנו בדרבים האחרונים בזכות מחויבות ולחימה וצריך הרבה אנרגיה ותשוקה גם במשחק הזה. המטרה היא לנצח בדרבי. הליגה לא נגמרה מבחינתנו ונשחק על הכבוד שלנו. אסור לנו לאבד את המקום השני".

נציגי ליל יגיעו לעקוב אחרי עומר דמארי בדרבי

וואליד באדיר לא ישחק בדרבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully