וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביחי ידין סגר בהפועל ת"א

קשר הפועל כפ"ס בעונה שעברה סיכם את תנאיו עם האדומים וצפוי לחתום ביממה הקרובה על חוזהו. טועמה: "לא נראה שאחזור להפועל"

קשר הפועל כפר סבא בעונה החולפת, אביחי ידין, סיכם את תנאיו בהפועל תל אביב וצפוי לחתום ביממה הקרובה על חוזהו בקבוצתו החדשה, זאת לאחר שההנהלה הכפר סבאית העבירה להפועל ת"א את טופס ההעברה של השחקן.

היום (שני) נערכה שיחה בין ראשי הפועל תל אביב לפרקליטו של השחקן, עו"ד דן חי, שבמהלכה הוחלט כי ידין ישיב להצעה של האדומים עד הערב. התל אביבים הציעו לשחקן חוזה לחמש שנים, עם שכר ממוצע של כ-90 אלף דולר לעונה. יש לציין כי כל הפרטים בין הפועל תל אביב להפועל כפר סבא כבר סוכמו. גורם המקורב לעסקה אישר הערב כי "עוד היום או מחר ידין צפוי לחתום על החוזה. כל הפרטים עם כפר סבא כבר סוכמו".

טועמה: "כרגע לא נראה שיש סיכוי שאשחק בהפועל ת"א"

סלים טועמה מתרחק הפועל תל אביב, ונראה שהקבוצה, שמתקשה לעמוד בדרישות השחקן, תיאלץ לוותר על שירותיו. טועמה אמר היום (שני) כי סיכוייו לשחק בקבוצה הם קלושים. "אני באמת לא יודע מה יהיה איתי, אבל כרגע לא נראה שקיים סיכוי שאשחק בהפועל תל אביב בעונה הקרובה", אמר טועמה.

כזכור, טועמה הגיש תביעת בוררות כנגד הפועל תל אביב על סך כשני מליון שקלים, התביעה עיכבה את חזרתו של השחקן לשורות האדומים ולמרות השיחות בין הצדדים לא הושגה הבנה לגבי הסכום במחלוקת.

הקבוצה צפויה לחזור מחר לישראל אחרי מחנה האימונים אותו היא קיימה באיטליה, בעיירה קטנה ליד רימני. הקדמת משחק גביע הטוטו נגד עירוני קרית שמונה ליום שישי הקרוב, הביאה לביטולו של אימון הבוקר שתוכנן להיום, על מנת לא לייצור עומס על השחקנים.

הערב יקיימו האדומים אימון מסכם למחנה, שהחל לאחר המפגש של הפועל תל אביב עם יובנס דוגאנה במסגרת מוקדמות הסיבוב הראשון של גביע אופ"א, ובו ניצחה הפועל 0:2 ועלתה לשלב הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully