וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך דגו סיכם ל-3 שנים בנתניה

אריק רחמיאן

11.7.2008 / 22:11

מתיאוס לחץ, ולאחר משא ומתן נמרץ הגיעו הצדדים להסכמה. הקשר, שימריא עם הקבוצה למחנה האימון, צפוי להשתכר כ-170 אלף ד' בעונה

הקשר ברוך דגו סיכם את תנאיו במכבי נתניה לשלוש שנים. לפני כניסת השבת, נערכו השיחות בין השחקן לקבוצה, והצדדים הגיעו להסכמה. ביממה האחרונה לחץ המאמן לותר מתיאוס על הבעלים דניאל יאמר, כדי שזה יאיץ את המגעים עם השחקן וייצרפו לקבוצה. נתניה ניהלה כבר לפני כחודש פגישות עם השחקן וסוכניו, אך פערים כספיים הובילו לנתק בין הצדדים. היכולת החלשה של הקבוצה והבעיות באגף שמאל בקישור הביאו לכך שמתיאוס שוחח ביממה האחרונה עם יאמר ונשיא המועדון, עו"ד גיל לב, והאיץ בהם לסגור את העסקה. בנוסף, לותר מתאיוס שוחח היום (שישי) אישית עם השחקן ושכנע אותו להעדיף את נתניה על פני מ.ס אשדוד. גם גיל לב, שהיה מעורב במשא ומתן, דיבר על לבו של השחקן, שלבסוף העדיף לעבור לקופסה.

חוזהו של דגו ייחתם במוצאי שבת, ויופקד ברשות לבקרת תקציבים כבר ביום ראשון. דגו יעבור את הבדיקות הרפואיות לפני יציאתו למחנה האימונים, או במהלכו, תלוי בלוח הזמנים.

המטרה של נתניה היתה לצרף את דגו, כדי שיוכל לצאת ביום ראשון למחנה האימון שתקיים הקבוצה באוסטריה. לפי הידוע, דגו ישתכר כ-170 דולר לעונה, כשבל עונה ישודרג שכרו בכעשרה אחוזים. נתניה תעשה מאמץ גדול במהלך מחנה האימונים להחתים בלם זר, שייבחן בקבוצה. אחד המועמדים המובילים הוא מייקל אומוניה מקוסטה ריקה, שצפוי להגיע להיבחן באוסטריה.

כצפוי, הודיעה נתניה על שחרורו של נדב קידר, שלא נכלל בתכניות של מתיאוס. הבלם הצעיר, שחתם לאחרונה על חוזה לארבע שנים בקבוצה, ביקש להתיר את חוזהו ולמצוא קבוצה חדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully