וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: רומאריו פירס עשוי להצטרף

18.9.2014 / 21:44

הקשר האחורי הברזילאי, שלא עבר את הבדיקות הרפואיות בהפועל באר שבע, מועמד להגיע לעולה החדשה במקום דודו

one

הקשר הברזילאי רומאריו פירס, שהיה מועמד להפועל באר שבע, עשוי לנחות ברגע האחרון במכבי נתניה. הקשר האחורי לא עבר את הבדיקה הרפואית שנערכה לו ובמהלכה נמצא אצלו ממצא רפואי גבולי הקשור ללבו. באר שבע החליטה לוותר עליו, אבל הקשר ערך אחרי זה בדיקה נוספת באופן פרטי והיא נמצאה תקינה. אם מכבי נתניה תחליט להחתימו, היא תעביר אותו בדיקה רפואית מקיפה ורק לאחר מכן תתבצע החתימה. אחת המסקנות בנתניה מסיפור דודו סארנסה היא לא לוותר על בדיקות רפואיות מקיפות ואם קיימים ממצאים חשודים, לחקור אודותיהם עד הסוף.

רומאריו פירס שחקן פטרולול. GettyImages
ברח מאוקראינה, יחזור לישראל? רומאריו פירס/GettyImages

פירס (25) גדל במחלקת הנוער של בוטאפוגו, אך לא קיבל הזדמנות שם ועבר לקבוצות קטנות בברזיל, לפני שחתם בגלוריה ביסטריצה ב-2012. אחרי עונה אחת המשיך הקשר ההגנתי לפטרולול, במדיה רשם 20 משחקי ליגה וכבש שער אחד. לאחר שלא עבר את הבדיקות הרפואית בהפועל באר שבע, פירס חתם בקרפטי לבוב, אך נטש לאחר כמה ימים בעקבות הבעיות הביטחוניות באוקראינה ולא הספיק ללבוש את מדיה.

בנתניה רוצים את פירס והכדור נמצא במגרש של הבעלים אלי שגב שיצטרך להחליט אם לאשר את העסקה. אם הקשר יחתום זה יהיה כמובן על חשבון דודו שלא עבר בבקרה ובכלל נמצא בברזיל בענייני התביעה שלו נגד קבוצת גויאש. "אם דודו יזכה בתביעה הוא יקבל כמה מאות אלפי יורו וזה הרבה יותר מכל החוזה שלו בנתניה", אמר גורם במכבי נתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully