וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: ירו בלו הורחק משני משחקים נוספים

18.9.2014 / 16:25

החמרה בעונשו של החלוץ, שהורחק נגד קרית שמונה ובנוסף להרחקה האוטומטית, ייעדר גם מול הפועל תל אביב ובני סכנין

one

חלוץ מ.ס.אשדוד ירו בלו, ספג היום עונש הרחקה משני משחקים בפועל ושני משחקים על תנאי וכל זאת בנוסף להרחקה האוטומטית אותה ירצה בשבת הקרובה, במשחק החוץ נגד הפועל חיפה. בלו עמד לדין בגין שני סעיפי אישום, התנהגות בלתי הולמת ופגיעה בשחקן יריב.

בנוסף למשחק הליגה הקרוב נגד הפועל חיפה, יחמיץ בלו גם את משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו, נגד הפועל תל אביב, בבלומפילד בשבוע הבא וכן את משחק הליגה הביתי נגד בני סכנין, שיערך בשבת הבאה באשדוד.

כזכור, ספג בלו כרטיס אדום במשחקה של אשדוד נגד קרית שמונה, לאחר שחבט במרפקו בפניו של וובה בראון. החלוץ הועמד לדין משמעתי לאחר שבנוסף להרחקה ולטענת השופט איתן שמואלביץ', המתין בירידה לחדר ההלבשה למגן קרית שמונה עודד אלקיים ואיים עליו: "אני אהרוג אותך", ורק התערבות של מספר גורמים שנכחו באירוע, הצליחה למנוע פגיעה פיזית. בדיון שנערך ביום רביעי בבית הדין, ביקש הדיין להשעות את החלטתו לגבי גזר הדין והיום כאמור נמסרה ההחלטה.

בנוסף לבלו, תחסר אשדוד בשבת גם את אלכסנדר דווידוב שירצה עונש הרחקה אוטומטי, בגין הכרטיס האדום שספג בשבת נגד קרית שמונה. כזכור עמד גם המאמן ניר קלינגר לדין משמעתי ונקנס ב-2000 ¤ בפועל ועוזרו גיא צרפתי נקנס ב-1,000 שקל בפועל, בגין מחאות על החלטות של השופט שמואלביץ' ויציאה מהתחום הטכני.

ירו בלו שחקן מ.ס. אשדוד. ניב אהרונסון
יחמיץ משחקים חשובים. ירו בלו/ניב אהרונסון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully